معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو:

افزایش تولید و فک رهن اسناد خودروها، عرضه به بازار را افزایش خواهد داد

افزایش تولید و فک رهن اسناد خودروها، عرضه به بازار را افزایش خواهد داد
کدخبر : 547768

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، فک رهن خودروهای فروش رفته را در کنار افزایش تولید، عاملی برای افزایش عرضه خودرو به بازار و ایجاد تعادل در آن دانست.

به گزارش شما و اقتصاد:  بابک رحمانی، خاطرنشان کرد: فک رهن اسناد خودروهایی که در گذشته توسط ایران خودرو به فروش رفته و در پارکینگ های مشتریان مانده و پیمایش نداشته است، عاملی برای فروش و عرضه در بازار خواهد بود.

وی از امکان فک رهن زودتر از موعد تمامی تعهدات گذشته خبر داد و ضمن دعوت از مالکان برای ثبت درخواست فک رهن، گفت: مشتریان پس از دریافت پیامک، با ورود به سایت فروش ایران خودرو درخواست خود را ثبت کنند تا با پرداخت مبلغ ترهین، امکان دریافت سند از طریق نمایندگی فراهم شود.

رحمانی با بیان این که زمان مراجعه مشتریان، با اولویت بندی و با سرعت عمل در پاسخگویی انجام خواهد شد، افزود:‌ زمان مراجعه و نوبت مشتریان از طریق پیامک اعلام خواهد شد، درحال حاضر روزانه ۵۰ هزار پیامک برای مشتریان ارسال می شود و در روزهای جمعه نیز اجرای این فرآیند صورت می گیرد.

وی افزود: در کم‌ترین زمان پس از واریز مبلغ ترهین از طریق سایت، اسناد به نمایندگی‌ها ارسال خواهد شد.

رحمانی تصریح کرد: فک رهن ناشی از روش قرعه کشی، شامل تمامی مشتریان ایران خودرو می شود، اما برای مواردی که سند خودرو به دلایل دیگری از جمله خرید اقساطی، وام بانکی و... در رهن است مطابق شرایط قرارداد اقدام خواهد شد.

ایکوپرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: