۵۰ درصد از خودروهای طرح فروش فوق العاده سایپا فاکتور شده است

۵۰ درصد از خودروهای طرح فروش فوق العاده سایپا فاکتور شده است
کدخبر : 557952

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از فاکتور شدن ۵۰ درصد از خودروهای طرح فروش فوق العاده سایپا در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، یک روز پس از واریز وجه خودرو به نام مشتریان خبر داد.

حسین کاظمی گفت: در طرح فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا که از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو انجام شد ۳۷۱ هزار و ۸۱۲ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۲۳۱ نفر شرایط حضور در قرعه کشی را نداشتند و از فرآیند قرعه کشی حذف شدند.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا افزود: در این مرحله تعداد ۷۰ هزار خودرو جهت تخصیص به مشتریان در نظر گرفته شده بود که بین ۳۴۸ هزار و ۵۸۱ نفر حائز شرایط، قرعه کشی انجام و نتیجه آن از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شد.

او خاطرنشان کرد: تا این لحظه ۲۱ هزار و ۷۶۰ نفر از افراد برگزیده نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام کرده اند که ۱۷ هزار و ۵۱۹ نفر از آنها مربوط به طرح فروش فوق العاده بوده و ۴ هزار و ۲۴۱ نفر هم مربوط به طرح پیش فروش محصولات گروه سایپا هستند.

کاظمی تصریح کرد: با برنامه ریزی دقیق در تولید و فروش گروه، ۵۰ درصد از خودروهای طرح فروش فوق العاده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو بلافاصله و در مدت یک روز پس از واریز وجه خودرو، به نام مشتریان فاکتور شده است

 

سایپانیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: