پای درد و دل جمعی از سهام داران:

کوبیدن برطبل ناآگاهی !

کدخبر : 562031

آقای نماینده؛ گناه سهامداران خرد خودروسازی چیست که جنابعالی با سخنان نسنجیده تان بدون دقت لازم باعث ضربه و ضرر ما می شوید. اگر قدمت خودروسازی ایران را اندکی بررسی نموده باشید متوجه خواهید شد که چرا سهام خودرو ، همیشه سهام بنیادی هست!

به گزارش شما و اقتصاد: چه خوب است در جریان باشید عده ایی از ایرانیان که دغدغه تولید و توسعه صنعت ملی را دارند بخشی از سرمایه های خود را در بورس برای رونق و حمایت از صنعت خودروسازی و همینطور دریافت سود اندک حاصل از تولید و‌کارآفرینی این صنعت گذاشته اند و قطعا اگر ذره ایی عرق و تعصب به صنایع ملی داشته باشیم متوجه خواهیم شد که بسیاری از کشورهای متمول منطقه هنوز هم فاقد توانایی های فنی انسانی و علمی برای تولید خودرو هستند.

اینک که ما سهامداران خرد با اندک سرمایه هایمان به حمایت از تولید، اشتغالزایی و توسعه صنعت خودرو پا پیش نهاده ایم، متاسفانه بعضی افراد که با اندک رای یک شهر کوچک که (حتی در این شهر نیز سهامداران خودروساز وجود دارد که که سخنان ایشان باعث ضرر این مردم غیرتمند شده است) برای بیشتر دیده شدن، بصورت غیر تخصصی و غیر علمی باعث ضرر و زیان سهمداران خرد شده و برای اینکه به زعم خودش رای اندکی برای دوره بعد نمایندگی جمع کنند تیشه به ریشه صنعت کشور زده و با فضاسازی کاذب و حتی تمسخر علاوه بر بی انگیزه کردن تمامی مهندسان، متخصصان و  کارگران سخت کوش و خودروسازان که در تحریم های شدید تولید را ادامه داده و باعث تعجب رقبایشان شده اند.

بدون تامل باعث آزردگی سهامداران خرد شده و در عین حال با این سخنان غیر فنی باعث کاهش صادرات خودرو های تولید داخلی کشورمان و در نهایت آسیب زدن به سهام خودرویی قشر فقیر و‌متوسط جامعه شده اند.

آقای نماینده، قدری تامل فرمایید، جنابعالی  آگاهانه یا نا آگاهانه باعث خدشه دارشدن غرور ملی وموجبات صدمه زدن به ما سهامداران خرد می شوید.


اقتصاد ملی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: