قیمت تیگارد X۳۵ اعلام شد

قیمت تیگارد X۳۵ اعلام شد
کدخبر : 576175

مدیر فروش تیگارد موتور، در کنفرانس خبری اعلام کرد: سری فروش این خودرو در تیراژ حدود ۳۰۰ دستگاه خواهد بود که تا پایان سال انجام می‌شود.

شرکت خودروسازی تیگارد موتور، قیمت جدید کراس‌اور x ۳۵ را امروز ۷ اسفند اعلام کرد.

به گزارش تجارت نیوز، مدیر فروش تیگارد موتور، در کنفرانس خبری اعلام کرد که قطعا نخستین مرحله فروش کراس‌اور X ۳۵ با قیمت ۹۵۰ میلیون تا ۱.۰۵۰ میلیارد تومان و در سامانه جدید یکپارچه انجام خواهد شد. احتمالا نخستین سری فروش این خودرو در تیراژ حدود ۳۰۰ دستگاه خواهد بود که تا پایان سال انجام می‌شود.

امیرحسین اسفندیاری، مدیر خدمات پس از فروش تیگارد موتور، نیز از فعالیت سه نماینده فروش و خدمات پس از فروش در شیراز، تهران و بابل در فاز نخست با توجه به تیراژ محدود خبر داد و گفت در آینده نمایندگان تیگارد در سه شهر اصفهان، تبریز و مشهد نیز راه‌اندازی خواهند شد.

امروز دقیقا یکسال از تولد «سانیار موتور پارسیان» گذشت و حالا به نظر می‌رسد که مدیران این شرکت ایرانی – چینی، برای عرضه محصولات‌شان از اواخر سال ۱۴۰۱ یا از اوایل سال ۱۴۰۲ آماده شده‌اند.

تیگارد موتور؛ زیرمجموعه جدید دیار خودرو
شرکت سانیار موتور، جوینت‌ونچری است که میان شرکت دیار خودرو و شرکت ساینو چین شکل گرفته و ظاهرا هر دو طرف، سهم ۵۰ درصدی در این شرکت دارند. اینکه چرا دیار خودرو، خودش مستقیما وارد میدان نشده و ترجیح داده که با نام شرکتی جدید، به فعالیتش ادامه دهد، خودش مقاله مفصلی می‌طلبد، اما شرکتی که نیمی از سهامش در اختیار خارجی‌ها باشد، قطعا شانس موفقیت بیشتری نسبت به دیار خودرو خواهد داشت. محصولاتی که قرار توسط شرکت سانیار موتور در بازار ایران عرضه شوند، تحت برند تجاری تیگارد موتور (Tigrad) خواهند بود.

دیار خودرو شرکتی است که دست روی هر محصولی که گذاشته، تجربه ناموفقی را کسب کرده و محصولات جدیدی مانند بایک X ۲۵ و حتی سوئیست DX ۳ نیز از این قاعده مستثنی نبودند.

نکته جالب توجه اینجاست که شرکت سانیار موتور، درصدد عرضه محصولات بایک (BAIC) در ایران بوده و این احتمال وجود دارد که برخی از محصولات سوئیست (Soueast) بجای دیار خودرو، توسط سانیار موتور در کشورمان مونتاژ شوند. برخی منابع چنین خبر داده‌اند که بیجینگ X ۳۵ و بایک BJ ۴۰، دو محصول احتمالی سانیار موتور برای شروع کارش هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: