خبر مهم برای خریداران خودرو بدون قرعه‌کشی

خبر مهم برای خریداران خودرو بدون قرعه‌کشی
کدخبر : 576380

سخنگوی وزارت صمت در خصوص بزرگترین طرح فروش خودروهای داخلی گفت: بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خودروی داخلی از هفته آینده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو عرضه می‌شود و همه خودروسازان داخلی از جمله ایران خودرو، سایپا و خودروسازان بخش خصوصی به‌جز گروه بهمن در این طرح حضور خواهند داشت.

با توجه به وعده وزیر صمت برای حذف قرعه‌کشی خودرو به زودی عرضه ۵۰۰ هزار خودروی داخلی انجام می شود. عرضه این خودروها در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خواهد بود و در بورس کالا انجام نخواهد شد.

سخنگوی وزارت صمت در خصوص بزرگترین طرح فروش خودروهای داخلی گفت: بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خودروی داخلی از هفته آینده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو عرضه می‌شود و همه خودروسازان داخلی از جمله ایران خودرو، سایپا و خودروسازان بخش خصوصی به‌جز گروه بهمن در این طرح حضور خواهند داشت. شرایط ثبت نام افراد، همان شرایط اعلامی در طرح‌های قبلی است و با ثبت نام در این سامانه مطابق وعده وزارت صمت دیگر چیزی به نام قرعه کشی نخواهیم داشت. این طرح بدون قرعه‌کشی اجرایی می‌شود تا وعده وزارت صمت برای پایان دادن به قرعه‌کشی‌ها تا پایان امسال محقق شود. در این طرح به صورت تقریبی نصف قیمت هر خودرو به عنوان ودیعه در حساب افراد مسدود خواهد شد که برای هر خودرو متفاوت خواهد بود. چنانچه تقاضا برای خودرویی از میزان عرضه آن خودرو بیشتر باشد، لیست انتظار تعریف می‌شود و نوبت برای تحویل خودرو مشخص خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: