۵۰۰ هزار خودرو در هفته آینده عرضه می شود +جزئیات

500 هزار خودرو در هفته آینده عرضه می شود +جزئیات
کدخبر : 576381

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد یش از ۵۰۰ هزار دستگاه خودروی داخلی از هفته آینده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو عرضه می‌شود.

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت، امروز -چهارشنبه- در نشست خبری گفت: همه خودروسازان داخلی از جمله ایران خودرو، سایپا و خودروسازان بخش خصوصی به‌جز گروه بهمن در این طرح حضور خواهند داشت.

قالیباف گفت: «عرضه خودروها با قیمت‌هایی است که از سوی شورای رقابت تعیین می‌شود. شرایط ثبت نام افراد، همان شرایط اعلامی در طرح های قبلی است و با ثبت نام در این سامانه مطابق وعده وزارت صمت دیگر چیزی به نام قرعه کشی نخواهیم داشت.

در این طرح حدود نصف قیمت هر خودرو به عنوان ودیعه در حساب افراد مسدود می‌شود که خودرو به خودرو متفاوت خواهد بود.

چنانچه تقاضای خودرویی از عرضه خودرو در این طرح بیشتر شود، یک لیست انتظار تعریف شده و نوبت افراد برای تحویل خودرو مشخص می‌شود که به احتمال زیاد از سه ماه تا یک سال خواهد بود.

ا عرضه سنگین یادشده، همچنین انجام واردات خودرو و انجام واردات از مناطق آزاد، بازار خودرو شرایط خوبی خواهد داشت و انتظار می‌رود به تدریج به آرامش برسد.

عرضه این خودروها در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خواهد بود و در بورس کالا انجام نخواهد شد.

پس از انجام طرح واردات خودرو در سامانه یاد شده و مشخص شدن وضعیت و تکلیف افراد، بلافاصله عرضه خودروهای داخلی در این طرح آغاز خواهد شد.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر:

  • شهناز

    خدایا چیکار کنیم کلاه رو کلاه ...هنوز تو ماهی شب عیدمون موندیم آجیل جزء آرزوها شده ...ماشین جزء آرزوی بر باد رفته مان قرار گرفته...