خودرویی که ۳۶۰ میلیون تومان پایین‌تر از بازار آزاد معامله شد

خودرویی که ۳۶۰ میلیون تومان پایین‌تر از بازار آزاد معامله شد
کدخبر : 576553

امروز یک شنبه (۱۴ اسفند) تعداد ۵۵۰ دستگاه لاماری ایما در بورس کالا عرضه شد که برای این تعداد خودرو ۲۸۶۲ نفر متقاضی وجود داشت.

امروز چهارمین عرضه خودرو لاماری ایما در بورس کالا بود. از ابتدای معاملات این خودرو در بورس کالا شاهد افزایش قیمت این خودرو در بورس کالا هستیم.

لاماری ایما سفید با ۹۵ درصد رقابت معامله شد

در معاملات امروز بورس کالا ۱۷۵ دستگاه لاماری ایما سفید متعلق به آرین پارس موتور با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۹۵.۸۲ درصدی با قیمت یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون و ۹۸۲ هزار تومان فروخته شد.
قیمت تمام شده لاماری ایما سفید به ۲ میلیارد و ۱۳۷ میلیون تومان می‌رسد و با توجه به این که قیمت بازار این خودرو ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است، این خودرو ۳۶۰ میلیون تومان پایین‌تر از بازار آزاد در بورس کالا معامله شده است.

 

لازم به ذکر است که این خودرو در معاملات بورس کالا همواره روند صعودی داشته است و از یک میلیاردو ۳۲۰ میلیون تومان در ۹ آذر ماه به یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان در معاملات امروز رسیده است.

 

لاماری ایما سبز با ۸۰ درصد رقابت معامله شد

۱۰۰ دستگاه لاماری ایما سبز متعلق به آرین پارس موتور با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۸۰.۷۶ درصدی با قیمت یک میلیارد و ۷۷۳ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان فروخته شد.

لاماری ایما مشکی با ۱۰۴ درصد رقابت معامله شد

۱۷۵ دستگاه لاماری ایما مشکی متعلق به آرین پارس موتور با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۱۰۴.۰۷ درصدی با قیمت دو میلیارد و یک میلیون و ۹۷۱ هزار تومان فروخته شد.

لاماری ایما خاکستری با ۹۸ درصد رقابت معامله شد

۱۰۰ دستگاه لاماری ایما خاکستری متعلق به آرین پارس موتور با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۹۸.۸۹ درصدی با قیمت یک میلیارد و ۹۵۱ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان فروخته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: