کرونا فوتبال را در تیوا ببینید:

بررسی آخرین وضعیت ستارگان فوتبال بعد از پایان دوران پر افتخار

بررسی آخرین وضعیت ستارگان فوتبال بعد از پایان دوران پر افتخار
کدخبر : 537630

کرونا فوتبال برنامه‌ای کاملا فوتبالی اما فارغ از اتفاقات و حواشی روز که هر پنجشنبه ساعت 20 به صورت اختصاصی از شبکه تیوا اسپورت پخش می شود که با ارائه نوستالژی و شرایط ستارگان بعد از زندگی حرفه‌ای و بررسی لیگ‌ها برنامه خاصی را برای مخاطبان فراهم کرده است.

در برنامه کرونا فوتبال بخشی تحت عنوان جایزه golden boy یا پسر طلایی که تاکنون برنامه های داخلی به آن نپرداخته اند از جمله بخش های جذاب است که به بازیکنان ۲۰ تا ۲۱ ساله ای تعلق می‌گیرد که نامزدهای دریافت این جایزه باید در سطح فوتبال اروپا از آیتم ها و پارامترهایی به عنوان یک فرد شاخص برخوردار شوند که در هر قسمت، زندگی و آینده فوتبالی آنان بعد از دریافت جایزه به طور کامل به مخاطب معرفی می‌شود.

 

 

 

بخش دوم این برنامه مربوط به تیم هایی است که کنار طرفداران متعصبشان روزگار پر افتخاری داشتند اما امروز از کسب جام و عنوان دور ماندند ولی طرفداران پرشمار همچنان عاشقانه تیم محبوبشان را دنبال میکنند. 

 

همچنین بخش دیگر این برنامه با نام فوتبال نوستالژی با پخش بازی‌های خاطره انگیز داخلی و خارجی لحظات بسیار دلچسبی را برای بینندگان به همراه خواهد داشت.

 

بخش آخر برنامه پس از فوتبال نام دارد که به بررسی زندگی ستارگان مطرح دنیای فوتبال بعد از پایان دوران پر افتخارشان میپردازد. شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاید که  ستاره بازنشسته محبوبشان کجاست؟ چه کار میکند؟ زندگیش دست خوش چه تغییراتی شده؟ پس با “پس از فوتبال” همراه باشید.

 

قسمت پنجشنبه این هفته کرونا فوتبال به موضوعات جذابی از جمله پسر طلایی سال ۲۰۰۷ سرخیو آگوئرو و اتفاقاتی که بعد از دریافت جایزه در زندگی‌ حرفه‌اش رخ داد، خواهد پرداخت. همچنین در بخش یک لیگ، لیگ المپیک مارسی در فرانسه بررسی می شود و در قسمت نوستالژی برنامه نیز بازی سال ۲۰۱۱ میلان و  بارسلونا مورد بحث قرار خواهد گرفت.  

 

علاقه مندان برای مشاهده این برنامه می توانند به سایت تیوا اسپورت به آدرس https://tva.tv/channels/Sport  مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: