مجمع عمومی (نوبت دوم) سال ۱۳۹۹ انجمن روابط عمومی ایران برگزار شد

مجمع عمومی (نوبت دوم) سال 1399 انجمن روابط عمومی ایران برگزار شد
کدخبر : 539605

نوبت دوم مجمع عمومی سالیانه انجمن روابط عمومی ایران با دستور جلسه، بررسی و تصویب گزارش‌های هیأت مدیره، خرانه دار، بازرس، با حضور اعضاء انجمن برگزار شد.

 به گزارش شما و اقتصاد : بنا بر گزارش دبیرخانه انجمن، در این جلسه، خسرو رفیعی، رئیس انجمن روابط عمومی ایران با ارائه گزارشی از اقدامات ۱۲ ماه گذشته، گفت: «در دوره کنونی هیأت مدیره، تلاش شد پس از رخوت سال‌های گذشته انجمن، اقدامات و برنامه های مؤثری با جلب مشارکت اعضاء فعال انجمن، برنامه ریزی و اجرا گردد. نتیجه این اقدامات، فعال شدن کمیته های تخصصی آموزش و عضویت و ارزشیابی بوده است.»

وی افزود: «با توجه به پاندومی کویید در کشور و بروز محدودیت در برگزاری جلسات حضوری، اما مسئله مهم توسعه ارتباط با اعضاء فراموش نگردید و با استفاده از ظرفیت شبکه های مجازی، دامنه ارتباط با اعضاء افزایش پیدا نمود و از این طریق، اخبار، اطلاعات و مباحث روز مربوط به روابط عمومی، مستمراً به اطلاع اعضاء رسانده شد.» 

رفیعی ادامه داد: «در اولین اقدام پس از مجمع سال گذشته و انتخاب هیأت مدیره، تلاش شد مدارک و مستندات سال‌های پیشین جمع آوری گردد، طلب های انجمن از طرف های قراردادهای آموزشی وصول شده و مکان مناسبی هم برای دبیرخانه فراهم شود. از سوی دیگر هم موضوع احیاء و انتشار نشریه انجمن هم به جدیت مورد پیگیری قرار گرفت که خوشبختانه تا کنون ۲ شماره از آن منتشر و در دسترس اعضاء محترم قرار گرفته است.»

 

1 (1)

 

رئیس انجمن با اشاره در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص به روز رسانی وب سایت انجمن گفت: «قالب و بخش بندی وب سایت انجمن به عنوان مهمترین ابزار ارتباطی برای اعضاء، نیاز به اصلاح داشت که با تلاش همکاران مرتبط در دبیرخانه، قالب جدید این وب سایت در مرحله بارگذاری می باشد.»

 

3.jfif

 

رفیعی با تأکید بر مأموریت انجمن در ارتقاء توانایی حرفه ای در روابط عمومی کشور گفت: «متخصصان و فعالان روابط عمومی باید از توانمندی های تخصصی برخوردار بوده و طبیعتاً عضویت در انجمن هم باید مبین این توانایی ها باشد. از ابتدای سال جاری، با حضور تعدادی از اعضاء فعال و پیشکسوت انجمن، کمیته عضویت و ارزشیابی تشکیل و موضوع تدوین آیین نامه جامع و کاربردی مربوطه در دستور کار ایشان قرار گرفت که نهایتاً پس از تدوین و اخذ مراحل تصویب هیأت مدیره از نیمه دوم سال جاری، به مورد اجرا گذارده شد. در طی این مدت، تا کنون پرونده صلاحیت حرفه ای تعدادی از اعضاء بررسی و برای ۳۱ نفر از ایشان، گواهی عضویت حرفه ای صادر شده است.»

 

2.jfif

 

وی در انتها تصریح نمود: «مطالعات و بررسی های کارشناسی در خصوص به روز رسانی اساسنامه انجمن هم به انجام رسیده است که انشالله در مجمع بعدی به اطلاع اعضاء محترم رسانده خواهد شد. در مجموع با توجه به رویدادها و برنامه های اجرا شده و در دست اجرا، سال بعد، شاهد رشد بیشتری در انجمن خواهیم بود. از این رو برای تضمین نتیجه مطلوب لازم است اعضاء انجمن، حضوری فعالتر و بیشتر داشته باشند.»

در مجمع عمومی نوبت دوم سال ۱۳۹۹،  اقای حکیمیان بازرس انجمن  وخانم نوری بازرس گزارش خود را ارایه وبه تصویب حاضرین رسید. در خصوص انتخاب بازرس اصلی و بازرس علی البدل نیز در دستور کار قرار داشت که پس از اعلام نامزدی داوطلبان و اخذ آرا اعضاء حاضر در مجمع، مهران عرفانی به عنوان بازرس اصلی و سینا سلیمانی به عنوان بازرس علی البدل برای مدت یکسال انتخاب شدند. در این جلسه نیز، موضوع های افزایش حق عضویت (۱.۰۰۰.۰۰۰ریال)، تعیین روزنامه های صمت و اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی انجمن و منشور اخلاقی و ارزش های حرفه ای روابط عمومی ایران به تصویب رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: