آیت‌الله رئیسی:

اگر مشکلات با تهمت زدن به من حل می‌شود، بزنید + عکس مدرک

اگر مشکلات با تهمت زدن به من حل می‌شود، بزنید + عکس مدرک
کدخبر : 542861

آیت الله رئیسی در اولین مناظره انتخاباتی افزود: در ارتباط با مطالبی که آقایان اشاره کردند، باید بگویم به نظرسنجی‌هایی که در کشور انجام شده، توجه کنند، یکی از دغدغه‌های مردم بی‌صداقتی مسئولین است.

به گزارش شما و اقتصاد: آیت الله رئیسی در اولین مناظره انتخاباتی افزود: در ارتباط با مطالبی که آقایان اشاره کردند، باید بگویم به نظرسنجی‌هایی که در کشور انجام شده، توجه کنند، یکی از دغدغه‌های مردم بی‌صداقتی مسئولین است.

وی گفت: مردمی که پای صحبت‌های ما نشسته‌اند و جوان هستند، خودشان دسترسی دارند و می‌توانند مدرک تحصیلی بنده را پیدا کنند. خسته نشدید از تهمت و اهانت؟

آیت الله رئیسی افزود: اگر مشکلات با تهمت زدن به من حل می‌شود، بزنید، شما در محضر خدا هستید، قبل از هرکسی، چرا به مردم اهانت می‌کنید.

وی خاطرنشان کرد: مردم با شعور هستند، مردم تجربه کردند، من با مردم با صداقت حرف زدم، کسی که برای اولین بار پوششی عمل کرد را یادتان هست؟

آیت الله رئیسی افزود: در دوره قبل بود که آقایی نشست و گفت نمیخواهم رئیس جمهور شوم و آمده‌ام از دولت دفاع کنم، در زمان ریاست قوه قضاییه نه یک سایت بستیم نه یک روزنامه، شما مردم را گرفتار کردید

وی گفت: این اقتصاد است که در کشور داریم؟ چرا داد همه را در آورده‌اید، چرا داد کارگر و جوان و کارافرین را در آورده اید؟

 

685a4cf6-fdd6-45a1-ba19-449087909a95

 

منابع:  روابط عمومی ستاد تجار و کارافرینان کشور/ رویش نیوز

www.president۳۱۳.com

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: