رییس ستاد مرکزی حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی عنوان کرد:

حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی به دنبال مشارکت حداکثری

حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی به دنبال مشارکت حداکثری
کدخبر : 543168

دکتر ناطقی رئیس ستاد مرکزی حزب تدبیر و توسعه گفت: کمتر از دو روز به انتخابات ریاست جمهوری و لحظات بسیار حساس برای سرنوشت ایران اسلامی، باقی مانده است.اولویت حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

به گزارش الهه سی ستار خبرنگار شما و اقتصاد ، دکتر محمد ناطقی، رییس ستاد مرکزی حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی، در نشست خبری امروز چهارشنبه ۲۶ خرداد ماه با اشاره به لحظات حساس باقی مانده تا انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی گفت: کمتر از دو روز به انتخابات ریاست جمهوری و لحظات بسیار حساس برای سرنوشت ایران اسلامی، باقی مانده است.

 

IMG_20210617_013531

 

وی با این منطق که هر ایرانی عاشق کشور و میهن خود در انتخابات شرکت می کند؛ تصریح کرد: تمام کسانی که عاشق میهن، اسلامیت ایران و  نظام جمهوری اسلامی ایران هستند  این لحظات حساس را درک خواهند کرد. چراکه  هر دوره، دشمنان نظام، مردم و مخالف موفقیت و سربلندی ایرانیان با  پمپاژ خبری سعی بر مأیوس کردن مردم از نظام و شرکت در انتخابات  دارند. 

 

رییس ستاد مرکزی حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی  با اشاره به مهم ترین دلیل شرکت در انتخابات امسال گفت: ما به عنوان یک ایرانی که از تمام مواهب کشور زیر پرچم جمهوری اسلامی بهره مند می شویم طی دو روز باقیمانده تا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  خواهان حضور حداکثری مردم با تمام سلیقه ها و عقاید در انتخابات  هستیم.

 

 وی افزود: این دوره از انتخابات با شیطنت های دشمنان حساس تر از دوره های گذشته برگزار می شود چرا که آنان اینطور القا کرده‌اند که رای مردم در انتخاب رئیس جمهور بی تأثیر و فرد مورد نظر از پیش تعیین شده است.اما هر ایرانی می تواند در نهایت، آینده و سرنوشت کشور را تغییر دهد.از این رو مهندسی انتخابات ریاست جمهوری حرفی گزاف است و این مردم هستند که آینده کشور خود را تعیین خواهند کرد.

 

ناطقی تصریح کرد: حزب تدبیر  و توسعه ایران اسلامی در تمام استانها و شهرهای کشور فعالیت های خود را در راستای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری دنبال کرد  و مهمترین اولویت آن حضور حداکثری مردم در انتخابات بود البته حمایت از یک نامزد در وهله دوم اولویت ها قرار داشت.

 

وی افزود: مردم عزیز ایران بدانند؛  امروز لحظه ای نیست که به خاطر دلخوری از عدم حضور نامزد خاصی، انتخابات را تحریم کرد. چراکه حضور هر ایرانی می‌تواند معادلات و برنامه‌های پیچیده دشمنان آمریکایی، اروپایی و اسرائیلی  را خنثی کند.

 

رییس ستاد مرکزی حزب تدبیر و توسعه ایران عنوان کرد:  امروز حضور هر ایرانی دل رهبر عزیزمان که امنیت، حفظ حاکمیت و نظام را از برکت وجود ایشان  داریم  شاد و اعلام می کند، ما به شخص رای نمی دهیم بلکه رای ما به معنای حفظ نظام است.ما برای حفظ نظامی رای میدهیم که در درونش حاج‌قاسم‌سلیمانی  داشت. سرداری که از همه داشته هایش همچون جان، فرزند، پست و مقام برای سربلندی ایران گذشت.

 

 وی خاطرنشان کرد: کسانی که در انتخابات شرکت نمی کنند دست دوستی به دشمنانی می دهند  که خواهان شکست نظام و اسلام  هستند. مطمئن باشید با حضور حداکثری مردم  نجیب ایران که همواره در لحظات سخت در میدان بوده اند  و به فرمان رهبری لبیک گفتند سیلی محکمی به دهان تمام کسانی که یاوه گویی نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون داشتند خواهیم زد.

 

ناطقی افزود: در پایان از زحمات تمام بزرگان و عزیزانی که در کنار ما برای پیشبرد اهداف و برنامه های حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی کمک کردند  کمال تشکر را دارم. از زحمات جناب آقای دکتر محمد باقر زاده، دبیر کل حزب  تدبیر و توسعه ایران اسلامی، شورای مرکزی با حضور جناب دکتر زکی، جناب  دکتر بهمنش که در تمام مراحل حضور موثر و جدی داشتند  و همچنین سرکار خانم دکتر سرابی، مدیریت بخش روابط عمومی و رسانه تشکر و  تا به نتیجه رسیدن کار در کنار هم خواهیم بود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: