تیوا به صورت زنده پوشش می دهد:

گفت و گوی اجتماعی با موضوع مترو واتوبوس های شلوغ ،شوخی باکرونا

گفت و گوی اجتماعی با موضوع مترو واتوبوس های شلوغ ،شوخی باکرونا
کدخبر : 537502

گفت و گوی اجتماعی امروز رادیو گفت و گو به موضوع مترو واتوبوس های شلوغ ،شوخی باکرونا اختصاص داده شده است که به صورت زنده از تیوا پخش خواهد شد.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط عمومی تیوا، هر روز تعداد زیادی از هموطنانمان جان خود را به خاطر بیماری کرونا از دست می دهند که یکی از  دلایل انتقال آن حضور در مکان های شلوغ از  جمله مترو و اتوبوس است. در واقع باید گفت کمبود ناوگان حمل و نقل شهری یکی از دلایل اصلی شلوغی است که خطر جدی محسوب شده و باید برای آن فکری اندیشیده شود.

باید توجه داشت تا زمان تهیه و ساخت واکسن برای این بیماری برای تمام مردم کشورمان زمان زیادی لازم است و تا این مدت برای امنیت مردم از بیماری باید روش هایی را به کار برد که کمترین خطر را برای آنان به همراه داشته باشد.

گفتگوی اجتماعی امروز  ۸ دی رادیو گفت و گو  از ساعت ١٣:٣٠ تا ١٤:٣٠ با موضوع مترو واتوبوس های شلوغ ،شوخی باکرونا که به صورت مستقیم توسط تیوا پوشش داده خواهد شد، به مشکلات موجود در این شرایط و راه های امنیت مردم اختصاص داده شده است که در آن دکتر بابک ناصری صالح آباد معاون سرمایه های انسانی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه حضور خواهد داشت و  دکتر ناهید خداکرمی رئیس کمیته سلامت شورای شهرتهران و حجت الاسلام علیرضا سلیمی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به صورت تلفنی در خصوص این مشکل، اقدامت راه های برون رفت از آن به گفت و گو خواهند پرداخت. 

علاقه مندان جهت مشاهده این برنامه می توانند به سایت تیوا به آدرس www.tva.tv مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: