اعلام آمادگی تلویزیون تعاملی تیوا برای پوشش کامل جشنواره فیلم فجر

اعلام آمادگی تلویزیون تعاملی تیوا برای پوشش کامل جشنواره فیلم فجر
کدخبر : 537997

تلویزیون تعاملی تیوا با سابقه طولانی در پوشش جشنواره های هنری و سینمایی آمادگی دارد که بار دیگر جشنواره فیلم فجر را برای آحاد مردم به صورت کامل و زنده پوشش دهد.

جشنواره فیلم فجر مهم‌ترین جشنوارهٔ سینمایی ایران است که از سال ۱۳۶۱ تاکنون، در میانهٔ بهمن ماه هر سال در تهران برگزار می‌شود. تاکنون ۳۸ دوره از این جشنواره برگزار شده‌است که آخرین آن در سال ۱۳۹۸ بود. 

مجید صحاف مدیر شبکه های تلویزیون تیوا

 

امسال همانند سالهای گذشته جشنواره ها و برنامه های هنری به دلیل شیوع بیماری کرونا با حضور مردم در کنار هنرمندان برگزار نمی شود به همین دلیل پخش مستقیم چنین برنامه هایی از طریق تلویزیون های آنلاین یکی از نیازهای علاقه مندان به این حوزه است تا به طور  کامل از حواشی و اخبار این رویداد فرهنگی باخبر شوند.

 


پرمخاطب ترین کنسرت آنلاین از دید مخاطبان تیوا

بیشترین مخاطبان موسیقی، شب یلدا را با علی زند وکیلی جشن گرفتند


 

مجید صحاف مدیر شبکه های تلویزیون تیوا درباره پوشش برنامه هایی که تاکنون به طور موفق و به صورت زنده انجام شده است، گفت: تلویزیون تعاملی تیوا سابقه طولانی در پوشش زنده جشنواره های هنری و سینمایی از جمله جشنواره بین المللی فیلم فجر در سال ۹۶، جشنواره فیلم کودک در سال ۹۸ و ۹۹ و جشنواره سینما حقیقت در سال ۹۹  داشته است به طوری که پس از شیوع بیماری کرونا نیز با پوشش کامل این جشنواره ها شرایط بسیار خوبی را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است.

مدیر شبکه‌های تلویزیون تیوا ادامه داد: این زیرساخت به طور کامل در تیوا وجود دارد که بتواند جشنواره مجازی ایجاد کند تا همه بتوانند به صورت زنده در جریان تمام اتفاقات جشنواره اعم از نشست های تخصصی، کارگاه های آموزشی و گفت و گوها قرار گیرند.

 


فیلم های سینمایی را به صورت رایگان در تیوا ببینید


 

براساس این گزارش،  تلویزیون تعاملی تیوا دارای ۱۰ شبکه تلویزیونی است که جشنواره‌ها را در یکی از شبکه‌های عمومی پوشش می‌دهد و به طور خاص تمام  مخاطبانی که به جشنواره فیلم فجر علاقه مند هستند در هر زمان و هر جایی می توانند در جریان همه اتفاقات قرار گیرند.

 

 

 روابط عمومی تیوا

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: