کسب ۳۱ جایزه افتخارآمیز طراحی از RED DOT برای ال‌جی

کسب ۳۱ جایزه افتخارآمیز طراحی از RED DOT برای ال‌جی
کدخبر : 541543

به گزارش شما و اقتصاد: ال‌جی موفق شد تا یک‌بار دیگر، عنوان برترین در طراحی محصول را توسط متخصصان و کارشناسان کسب نماید.

به گزارش شما و اقتصاد:ال‌جی الکترونیکس بار دیگر برای توانمندی‌اش در طراحی مصرف‌کننده و صنعتی، برگزیده‌شده و موفق به کسب ۳۱ جایزه و تقدیرنامه طراحی از Red Dot Award در سال جاری گردید؛ که یکی از پرافتخارترین و برترین جوایز طراحی صنعتی دنیا است. ال‌جی موفق به دریافت ۵ جایزه برای لوازم‌خانگی با طراحی بی‌نظیر خود (یخچال InstaView® Door-in-Door، یخچال و فریزر دوقلو، جاروبرقی CordZero، سیستم تهویه مطبوع و Styler) شد که در نمایشگاه آنلاین CES ۲۰۲۱ رونمایی شدند.

ازجمله مهم‌ترین جایزه اعطایی در گروه مواد و سطوح نصیب طراحی لوازم‌خانگی ال‌جی برای پیاده‌سازی بی‌نقص رنگ، مواد و پرداخت (CMF) گردید. لوازم‌خانگی طراحانه ال‌جی که به‌عنوان یک تصور مجدد جسورانه معرفی شدند، ترکیبی عالی از لوازم‌خانگی با فناوری فوق پیشرفته و مواد درجه‌یک و اعلا هستند و امکان شخصی‌سازی برای تأمین نیازهای ویژه هر مشتری را فراهم آورده‌اند. موادی مانند ورقه‌های فولاد ضدزنگ، شیشه، فلز و FENIX (ماده‌ای نوآورانه با فناوری پوششی پیشرفته که توسط Arpa Industriale توسعه‌یافته) به کار گرفته‌شده‌اند تا کمال هر یک از محصولات این مجموعه را به نمایش بگذارند.

از دیگر جوایز دریافتی می‌توان به انتخاب LG WashTower یک ماشین لباسشویی عمودی تک‌واحدی با طراحی استثنائی‌اش اشاره کرد، که فضای محیطی کمتری را اشغال کرده و ظرفیت شستشوی لباس بیشتری نسبت به رقبا دارد. علاوه بر لوازم‌خانگی، از تعدادی از محصولات کامپیوتری ال‌جی نظیر مانیتورهای گیمینگ UltraGear و لپ‌تاپ LG gram هم برای طراحی پیشرفته و درخشان خود که نمایانگر ارزش‌های اصلی محصولات هستند، تقدیر به عمل آمد.

Red Dot Design Award یکی از سه مسابقه و رقابت معتبر بین‌المللی در زمینه طراحی حرفه‌ای بوده و این نشان متمایز در سراسر جهان نمایانگر تأیید کیفیت برای یک طراحی استثنایی است. در سال جاری بیش از ۷۸۰۰ محصول برای حضور در این رقابت‌ توسط هیئت‌داوران موردبررسی قرار گرفتند.

LG_Red Dot 2021_02

Lee Chul-bae رئیس مرکز مدیریت طراحی شرکتی ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: «به‌عنوان برندی که همیشه سعی در ارائه محصولات باکیفیت و طراحی مثال‌زدنی دارد، همیشه افتخار بزرگی است که توسط Red Dot مورد تأیید و تقدیر قرار گیرد. ال‌جی متعهدانه به دنبال تأمین نیاز‌های مصرف‌کنندگان در زمینه بهبود کیفیت فضای زندگی با محصولاتی باکیفیت عالی است که ظاهر زیبایی هم داشته باشند و ما باقدرت به طراحی‌های نوآورانه خود برای تأمین انتظارات مشتریان ادامه خواهیم داد.»

روابط عمومی ال جی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: