"نوآوری"، لازمه داشتن تکنولوژی‌ لوکس و برتر

"نوآوری"، لازمه داشتن تکنولوژی‌ لوکس و برتر
کدخبر : 541791

به گزارش شما و اقتصاد: ازآنجایی‌که در اوایل سال ۲۰۲۱ منزل همچنان مکانی است که باید در آن بمانیم و سر کنیم ، بسیاری از مصرف‌کنندگان بر شیوه‌هایی برای ساخت محیط زندگی راحت‌تر، آرام‌تر، سالم‌تر و اندکی شیک‌تر سرمایه‌گذاری می‌کنند. در حقیقت تعداد خانه هایی که در سال جاری لوازم‌خانگی لوکس، مبلمان اعلا و ایده طراحان داخلی در آن ها استفاده شده رشد چشم گیری داشته است.

به گزارش شما و اقتصاد: در مطالعات جدیدی که توسط انستیتو تجمل گرایی  Global Luxury Expert Network (GLEN) انجام‌گرفته، ۵۶ درصد از پاسخ‌دهندگان تأیید کرده‌اند فروش لوازم‌خانگی رده‌بالا در سال ۲۰۲۱ با جهش همراه خواهد بود، از سوی دیگر ۶۸ درصد همین احساس را درباره بازار مبلمان خانگی دارند و ۹۶ درصد هم در خصوص ادامه رشد بخش بهداشت و سلامت ابراز اطمینان کردند.

LG-Signature-02

LG-Signature-03

LG-Signature-05

LG-Signature-01

با گذراندن زمان بیشتر در خانه، مصرف‌کنندگان وقت بیشتری برای رسیدگی به فضای زندگی‌شان خواهند داشت و همین موضوع می‌تواند باعث رونق بازار لوازم خانگی گردد. این بحث ممکن است پیش بیاید که این روند بسیار دیرهنگام است و چه کسی مخالف این موضوع است که خانه‌ها باید توسط افرادی طراحی شوند که می‌خواهند بیشتر وقت خود را در آن سپری کنند؟ و به نظر می‌رسد برندهای برتر لوازم و مبلمان خانگی درحالی‌که همچنان به میراث و هویت طراحی برند خود وفادارند، با خوشحالی نوآوری را در آغوش می‌کشند.

Molteni، سازنده مبلمان لوکس ایتالیایی با ترکیب زیبایی بی انتها با نوآوری‌های منحصر به فرد طراحی و فناوری و البته درک نیازها و خواست مصرف‌کننده، سبک و گزینه‌های سفارشی‌سازی شده منطبق با آن را ارائه می‌دهد. یک مثال عالی در این زمینه سیستم کمد لباسMolteni  است که دامنه وسیعی از مواد و گزینه های طراحی را پیشنهاد می‌کند که شامل درهایی با لولاهای ۱۸۰ درجه، قاب‌های آلومینیومی منبت‌کاری شده با کریستال ۴ میلی‌متری و دستگیره‌های eco skin پیوتر یا روکش‌دار است۲.

طراحی داخلی می‌تواند گرایش های زیبایی‌شناسی و فن آوری و همچنین سلیقه و سبک زندگی ساکنان خانه را نشان دهد. از زمان شیوع ویروس، مردم هنگام انتخاب مواد و بافت‌های مورداستفاده در خانه نه‌تنها زیبایی و سبک زندگی را موردتوجه قرار داده‌اند، بلکه به دنبال خلق محیطی بهداشتی‌تر هم می باشند.

با توجه به نیاز روزافزون مصرف‌کنندگان، برندهای متعددی همچون Kohler و Marazzi راهکارهایی برای داشتن محیط زندگی سالم‌ و بهداشتی ارائه نموده‌اند.Kohler  مجموعه‌ای از شیرآلات بدون لمس با دستورات صوتی سازگار با دستیار صوتی Alexa و Google و همچنین توالت‌های با فلاش بدون تماس دست را رونمایی کرده، تا احتمال انتشار ویروس‌ها را به حداقل برساند۳. تولیدکننده کاشی و سرامیک Marazzi ایتالیایی نیز کاشی‌های Carácter  با خواص ضد باکتری را معرفی نمود.

ال‌جی هم شاهد علاقه شدید مصرف‌کنندگان به محصولات سبک زندگی لوکس خود با برند LG SIGNATURE می باشد. یک نمونه عالی از این محصولات LG SIGNATURE با تکنولوژی InstaView است. مخصوصاً اینکه بتوانید بدون باز کردن درب که باعث تغییر دمای ثابت درون آن می‌شود، تنها با یک ضربه ساده نوشیدنی‌های درون آن را ببینند.

LG SIGNATURE  مفتخر است که در ذات هر یک از محصولات تولیدی خود، با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری ها و طراحی متمایز مینیمالیستی، به‌طور هم‌زمان کاربرد و زیبایی‌ آن محصول را تکامل بخشیده است. برای مثال Cue LG SIGNATURE OLED R اولین تلویزیون رول شونده دنیا است که دوستداران فیلم آن را به سینما هم ترجیح می‌دهند. نمایشگر ۶۵ اینچی منعطف OLED این تلویزیون همراه با ارائه کیفیت تصویر خارق‌العاده، سبک طراحی جدیدی را ممکن ساخته و با مخفی شدن هنگام عدم استفاده، آزادی مکانی فوق‌العاده‌ای را برای انتخاب محل نصب فراهم آورده است. تلویزیون انقلابی ال‌جی با توجه به میزان صفحه‌نمایش موردنیاز برای پخش محتوا یا موقعیت استفاده، سه حالت جذاب  Full View، Line View و Zero View را ارائه می‌کند.

محصولات لوکس امروزی، با بهره‌گیری از تکنولوژی پیشرفته، طراحی شیک و ویژگی‌های ارتقا دهنده سطح بهداشت، نوآوری را در بهترین حالت عرضه می‌کنند. در زمانه‌ای که باید در خانه بمانیم، موج جدیدی از راهکارهای زندگی در خانه، همچون LG SIGNATURE، زندگی را بی‌نهایت راحت‌تر و شیک‌تر می‌سازند.

###

۱.    Luxury Institute: Top-Tier Luxury Experts’ Forecast for the Luxury Industry in ۲۰۲۱, PR Newswire, Oct. ۱, ۲۰۲۰.

۲.    Designer Wardrobes Modern Contemporary Design | Molteni&C.

۳.    KOHLER Expands Smart Home Collection at CES ۲۰۲۱, Emphasizes Wellbeing and Touchless Experiences for Kitchen and Bath, PR Newswire, Jan. ۱۱, ۲۰۲۱.

ال جی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: