رییس ستاد تدبیر و توسعه حامیان رییسی:

حمایت حزب تدبیر و توسعه از رئیسی در راستای عمل به وعده در گذشته کاری ایشان است/فعالیت ۱۶۷ ستاد حامیان تدبیر و توسعه ایران اسلامی در کشور

حمایت حزب تدبیر و توسعه از رئیسی در راستای عمل به وعده در گذشته کاری ایشان است/فعالیت 167 ستاد حامیان تدبیر و توسعه ایران اسلامی در کشور
کدخبر : 542965

به گزارش شما و اقتصاد: رییس ستاد تدبیر و توسعه حامیان رییسی گفت: حمایت حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی از جناب رئیسی در راستای خرد،تدبیر،ومدیریت بر مبنای تخصص و اخلاق وعمل به وعده در گذشته کاری و صلاح مردم و نظام صورت گرفته است.

به گزارش شما و اقتصاد: محمد ناطقی در نشست خبری که در جمع خبرنگاران رسانه ها در محل حزب تدبیر و توسعه برگزار شد، دلیل پشتیبانی این حزب از آیت الله ریسی را حرکت در مسیر انقلاب و مصلحت نظام عنوان کرد و گفت: از آن جا که حزب تدبیر و توسعه شخصی، عقیدتی و سلیقه ای اداره نمی شود، در شورای مرکزی حزب با رای قاقطع اعضا تصمیم بر حمایت قاطع از سید ابراهیم رییسی گرفته شد.

ناطقی، دکترای علوم سیاسی، عضوشورای مرکزی ، معاون اقتصادی حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی است که همزمان ریاست کمیسیون مجلس و شوراهای اسلامی حزب را عهده دار شده است با تاکید بر اینکه آقای رییسی مرد عمل است نه شعار، تصریح کرد: حمایت حزب تدبیر و توسعه نیز صحه بر بر همین روحیه کار عملیاتی و شخصیت میدانی ایشان است.

دکتر ناطقی اضافه کرد: نخستین هدف ما از این حرکت، دعوت مردم به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و حضور در پای صندوق های رای است.

رییس ستاد تدبیر و توسعه حامیان رییسی به برنامه های این ستاد اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در اکثر استان ها و شهرستان های تاثیر گذار، ستاد های فعال راه اندازی کرده ایم به طوری که تا کنون ۱۶۷ ستاد در مناطق مورد اشاره به صورت مستمر و فعال به کار تبلیغات و اطلاع رسانی مشغول هستند.

وی گفت: همچنین برگزاری همایش در یکی از میدان های مرکزی تهران از دیگر برنامه های حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی است که منتظر تائیدیه مسئولان ذی ربط هست که در صورت موافقت و مشخص شدن تاریخ برگزاری آن از طریق رسانه ها خدمت همه عزیزان اعلام می گردد.

ناطقی اظهارداشت: اخلاق مداری در درون حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی را ملاک قرار داده ایم و در همین راستا سعی کرده ایم که تجمع را در این ستاد کم کنیم و به دستورالعمل های بهداشتی مورد تاکید وزارت کشور در ستادها عمل کنیم.

 وی همچنین با اشاره به برگزاری برخی کارناوال ها یا تجمع های انتخاباتی عنوان کرد: برخی مخالف بیانیه ستاد مرکزی در حوزه سلامت و پیشگیری عمل می کنند، ما در تشکیلات حزب به تمامی پروتکل های مربوطه پایبند هستیم و رعایت کامل را مد نظر داریم.

وی به اهمیت وجودی رسانه ها در اطلاع رسانی و افزایش معلومات مردم در تصمیم گیری و انتخاب فرد اصلح در میان کاندیداهای ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: به زودی با حضور اکثر نماینده های رسانه ها یک نشست خبری برگزار خواهیم کرد و در این گردهمایی خبری، اهداف ستاد تدبیر و توسعه حامیان رییسی را با شرح ریز برنامه ها به ارایه نقد و بررسی برنامه های کاندیدها در مناظره ها و تحلیل و تبیین برنامه های آیت الله رییسی می پردازیم.

رییس ستاد تدبیر و توسعه حامیان رییسی بیان داشت: در این نشست همچنین به صورت ویژه به تببین برنامه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ایشان می پردازیم.

دکتر ناطقی به یکی از فعالیت های همکاران خود در ستاد تدبیر و توسعه اشاره کرد و گفت: به صورت مستمر کنش های تخریبی با عناوین و موارد مطرح شده در فضای مجازی را رصد می کنیم و موارد خاص را در شورای مرکزی ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رییسی در راستای تایید یا تکذیب این عناوین مطرح می کنیم.

کمیته اطلاع رسانی ستاد تدبیر و توسعه حامیان رییسی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: