با حضور معاون وزیر صمت؛

افتتاح و بهره برداری از فاز دوم انبار مرکزی افق کوروش در کرمانشاه

افتتاح و بهره برداری از فاز دوم انبار مرکزی افق کوروش در کرمانشاه
کدخبر : 543669

به گزارش شما و اقتصاد:فاز دوم انبار مرکزی افق کوروش در کرمانشاه روز یکشنبه 13 تیر ماه با حضور معاون وزیر صمت افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش شما و اقتصاد: در ادامه برنامه توسعه انبارهای افق کوروش در کشور؛ فاز دوم انبار مرکزی افق کوروش در کرمانشاه با حضور عباس تابش، معاون وزیر و رئیس سازمان مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور، مدیران اجرایی استان و مدیران و کارکنان افق کوروش در کرمانشاه افتتاح شد.

با افتتاح و بهره برداری از فاز دوم طرح توسعه انبار مرکزی افق کوروش در کرمانشاه، ضمن این که فضای فیزیکی انبار کرمانشاه بیش از دوبرابر افزایش یافته و از ۴۵۰۰ متر به ۱۰ هزار متر می‌رسد امکان نگهداری کالاها نیز از ۱۵ روز به ۳۰ روز افزایش می‌یابد. همچنین ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم و افزایش توان سرویس‌دهی از ۱۰۰ فروشگاه استان‌های کرمانشاه و ایلام به ۱۴۰ فروشگاه در استان‌های همدان و لرستان، در نتیجه توسعه انبارمرکزی افق کوروش در کرمانشاه فراهم خواهد شد.

WhatsApp Image 2021-07-04 at 22.20.56

شایان ذکر است در سال جاری، برنامه توسعه انبارهای افق کوروش در سراسر کشور که علاوه بر افزایش سرعت و دقت در خدمت رسانی سریع و بهینه به هم میهنان موجب رونق تولید و ایجاد اشتغال در کشور می‌شود با افتتاح طرح توسعه فاز دوم انبار مرکزی کرمان آغاز و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در سایر انبارهای این شرکت در سراسر کشور ادامه خواهد یافت .

روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: