دبیرکل شورای عالی مجمع نخبگان ایران تأکید کرد:

معرفی فردی ملتزم به دانش و تخصص برای تصدی وزارت آموزش و پرورش

معرفی فردی  ملتزم به دانش و تخصص برای تصدی وزارت آموزش و پرورش
کدخبر : 547983

سیدی گفت: معرفی دکتر فیاضی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را به فال نیک گرفته چرا که ایشان شخصی مدیر آگاه، ملتزم به دانش و تخصص می باشند و امیدواریم نمایندگان مجلس نیز به ایشان اعتماد کنند.

به گزارش شما و اقتصاد: سید روح الله سیدی، دبیرکل و رئیس شورای عالی مجمع نخبگان ایران با اشاره به معرفی دکتر مسعود فیاضی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از سوی دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نخبگان ایران به عنوان یکی از مجموعه‌های دغدغه مند و متشکل از نخبگان و سرآمدانی از سراسر ایران اسلامی انتخاب دکتر مسعود فیاضی را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به فال نیک گرفته چرا که ایشان به دنبال تحول ساختاری و محتوایی برای دستیابی به بستری نوین برای حرکت های دانش بنیان و بسترسازی برای جوشش خلاقیت در میان دانش آموزان هستند.

وی افزود: همچنین بررسی هایی که نسبت به برنامه ی اعلامی از سوی آقای دکتر فیاضی، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، صورت گرفته است، الحمد لله ایشان را جهت تصدی مسؤولیت بسیار حساس و ویژه وزارت آموزش و پرورش، دارای شایستگی میدانیم و به جناب آقای رئیس جمهور، به دلیل این حسن انتخاب، تبریک میگوییم.

سیدی خاطر نشان کرد: مایه خوشحالی و خرسندی است که مدیری آگاه، ملتزم به دانش و تخصص و کار کارشناسی و از همه مهمتر، آشنا با تحولات شتابان رشد و آموزش و پرورش در جهان، برای این مرحله از پیشرفت کشور، به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است. امیدواریم شما نمایندگان فرهیخته مجلس یازدهم نیز چنین توان و انگیزه و دیدگاهی را مغتنم شمرده و با اعتمادی که به ایشان خواهید داشت، ریل گذاری مسیر پیشرفت کشور را، به ویژه در عرصهای بنیادین که مبنا و ریشه قدرت و تحول پایدار ملت هاست، قوام و دوام بخشید.

 رئیس شورای عالی مجمع نخبگان ایران خاطرنشان کرد:  تردیدی نیست که انتظار عقلانی و منطقی عموم مردم از دولت مردمی سیزدهم، در چارچوب شرایط موجود و ظرفیتها و محدودیتهای پیدا و پنهان، همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز مکررا فرمودهاند، درک درست مقتضیات زمان، نگاه به درون و تکیه بر توانمندی های داخلی، تشکیل دولتی متشکل از جوانان مؤمن و انقلابی و استفاده از حداکثر ظرفیتهای علمی و فنی و تجربی برای گذر از مجموعه موانع و پریشانی هایی است که در طول سالها و دهه ها، منجر به ایجاد تأخیر و تعلل در حرکت عظیم مردم عزتمند ایران اسلامی شده است. انتظاری که در راستای نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و محتوای سند گام دوم انقلاب و حرکت به سمت تحقق ایران قوی، قابل دستیابی خواهد بود.

نامه شماره 12179-210-1400- نمایندگان مجلس - معرفی دکتر فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش-1

نامه شماره 12179-210-1400- نمایندگان مجلس - معرفی دکتر فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش-2

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: