در آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران صورت گرفت؛

اعطای "تندیس ٥ ستاره سیمین سرآمدی" به روابط عمومی شرکت ملی پست

 اعطای "تندیس ٥ ستاره سیمین سرآمدی" به روابط عمومی شرکت ملی پست
کدخبر : 576166

روابط عمومی شرکت ملی پست در نهمین دوره از آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، موفق به دریافت تندیس سیمین سرآمدی شد.

به گزارش شما و اقتصاد: عصر روز شنبه ۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ در نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که با هدف سوق دادن روابط عمومی‌ها به سمت سرآمدی، ارتقاء کیفیت فعالیت‌ها و انطباق آن‌ها با استانداردهای یک روابط عمومی سرآمد در ابعاد ساختاری، کارکردی و محتوایی و با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، مدیران و صاحب نظران روابط عمومی کشور در مرکز همایش بین المللی صدا وسیما برگزار شد، از روابط عمومی‌های برتر کشور با اهدا تندیس بلورین، سیمین و زرین تقدیر بعمل آمد.

بنابراین گزارش، روابط عمومی شرکت ملی پست به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی بر اساس مدل QMPR و کسب رتبه ۶۹۵ امتیاز طبق آرای ممیزان و ارزیابان به عنوان روابط‌عمومی سرآمد در نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران معرفی و تندیس سیمین ۵ستاره‌ی  این جشنواره را دریافت کرد.

شایان ذکر است روابط عمومی شرکت ملی پست در سال ۱۴۰۱ همچنین موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس ستاره ملی روابط عمومی در نهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران و همچنین کسب عنوان روابط عمومی برتر در نوزدهمین دوره جشنواره برترین روابط عمومی های ایران شد.



دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: