جوابیه/

توضیحات دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و اموربین الملل در پی انتشار خبر با مضمون افزایش اجاره بهای دفتر در شهر فرودگاهی

توضیحات دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و اموربین الملل در پی انتشار خبر با مضمون افزایش اجاره بهای دفتر در شهر فرودگاهی
کدخبر : 579500

در پی انتشار خبر با مضمون افزایش اجاره بهای دفتر در شهر فرودگاهی در کانال ها و رسانه های خبری به منظور تنویر افکار عمومی در راستای شفاف سازی و صحت اخبار دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و اموربین الملل اقدام به انتشار توضیحات به شرح ذیل نموده است:

به گزارش شما و اقتصاد: با توجه به درخواستهای متعدد متقاضیان اجاره دفتر در حوزه حمل بار و ایجاد رقابت دفتر بازرگانی را بر آن داشت تا واگذاری یک باب دفتر را از طریق فراخوان عمومی در اسفندماه ۱۴۰۱به مزایده بگذارد.

با توجه به پیشنهادات ارایه شده در فراخوان موجب کشف قیمت و ارزیابی مجدد دفاتر مزبور توسط کارشناس رسمی دادگستری شد با توجه به نتایج حاصل از قیمتهای فراخوان و شناسایی وتحقق درآمدهای واقعی محلهای مذکور مشخص گردید. متاسفانه برخی شرکت ها خارج از بحث رقابت و احتمالا با ارتباطات نا‌متعارف سال‌های سال به قیمتهای بسیار پایین تر از ارزش واقعی اجاره و بعضا به اشخاص ثالث واگذار می‌نمایند که این موضوع توسط دایره حقوقی این شرکت در‌دست بررسی و پیگیری است، فلذا مقایسه قیمت کشف شده و واقعی با قیمتهای قبلی اصلا صحیح نیست.

هم اکنون تعداد ٣٠ شرکت متقاضی در لیست انتظار هستند که سالها اجازه ورود به چرخه رقابت نداشتند. شهر فرودگاهی در حال ایجاد رقابت ‌و خارج کردن اجاره از حالت انحصاری نا متعارف قبلی است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: