مشارکت حداکثری ائتلاف بزرگ ستادهای مردمی در انتخابات

مشارکت حداکثری ائتلاف بزرگ ستادهای مردمی در انتخابات
کدخبر : 543135

ائتلاف بزرگ ستادهای مردمی و حامیان سید ابراهیم رئیسی در نشستی با حضور جمعی از اندیشمندان حوزه و دانشگاه، کارشناسان مسئولین، نمایندگان احزاب، نمایندگان اصناف، نمایندگان اقوام، ائتلاف‌های فعال و جمعی از اصحاب رسانه با اعلام مشارکت حداکثری در انتخابات، حمایت خود را از این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

به گزارش شما و اقتصاد،  در ابتدای این نشست خبری آقای دکتر بهرام مرادی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، همه ما در راستای جذب نیروهای انقلابی و توانمند بوده وباید در همه اقشار مردم ایجاد انگیزه کنیم. بدینمنظور ما نیز با سازمان‌ها و انجیوها هماهنگ کرده و آنها را دعوت کردیم و ائتلاف بزرگ ستادهای مردمی حامیان آقای رئیسی را ایجاد کرده ایم.

دکتر بهرام مرادی ادامه داد: ما در ایجاد این ائتلاف به دنبال تولید محتوا هستیم. باید بگویم با ورود آقای رئیسی که ایشان توانمند و فساد ستیز هستند قطعاً به اهداف مقام معظم رهبری و امام نزدیکتر می شویم و حتی عرصه برای ظهور نیز مهیا تر می شود.

وی گفت: بیش از ۴۰ سال در مدیریت کشور شاهد حضور طیف‌های مختلف هستیم و امیدواریم در آینده شاهد حضور افراد توانمند در عرصه اجرایی کشور باشیم. متاسفانه امروز اجتماع ما وضعیت مناسبی ندارد و حتماً باید برای جوانان برنامه داشته باشیم همه ما دور هم جمع شدیم با انتخاب آقای سید ابراهیم رئیسی برای ایران مان فرماندهی قوی و شجاع انتخاب کنیم که مردم از این شرایط در بیایند، انشالله بتوانیم دست به دست هم داده و برای ایرانی آباد تلاش کنیم و ایرانی قدرتمند را به دنیا نشان دهیم و مسیری را شاهد باشیم که در گام دوم انقلاب آن را به منصه ظهور برسانیم.

 

 

حجت‌الاسلام و المسلمین محسن آتشکار، استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه نظام اسلامی به‌طور حتم مصداق کلمه طیبه قران است، تأکید کرد: نمونه بارز این کلمه، شهدایی مانند حاج قاسم سلیمانی است.

 

4by2b8a966de7a1w2sa_800C450

آتشکار درباره اهمیت حضور مردم در مسائل مختلف کشور ازجمله مسئله حساس انتخابات ریاست جمهوری و با اشاره به آیات الهی و بیان اینکه در فردای ایران اسلامی تغییر احسن تنها با انتخاب احسن به وجود می‌آید، تصریح کرد: در این میان مشارکت احسن الناس و حضور مردم پرشور، رکن اساسی را دارد.

وی با تأکید بر اینکه در مسئله انتخابات اقدام و حضور به‌موقع مردم همیشه درصحنه، مورد تائید هر انسان شریف و معقول است، بیان داشت: برخلاف نظر خودفروشان داخلی، مردم ما راه را بلد هستند و با شهامت جلو می‌روند.

آتشکار ۴ ویژگی برای ملاک و معیار انتخاب را چنین بیان کرد:

۱- ببینید دشمن دندان های خود را برای چه کسی به هم می مالد و برای انتخاب او متاسفم و مایوس می شود.

۲- سوابق افراد و خدماتی که انجام داده‌اند را ببینید، که آیا آنها با فساد مبارزه کرده‌اند و دردمند می باشند که درد مردم را بفهمند.

۳-  قانون مدار باشند و تمکین به قانون داشته باشند.

۴- ما در گذشته دو گروه و تشکل سیاسی فعال داشتیم ببینید از این دو حزب کدام شان فراریان از کشورداشتند که پشت به حیثیت جامعه کردند و رفتن آن طرف آب و برای مردم تعیین تکلیف کردند.

 

WhatsApp Image 2021-06-16 at 10.53.31

مجید طلیمی معاونت روابط عمومی و رسانه ائتلاف بزرگ ستادهای مردمی کشور نیز گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) انتخابات باید نماد وحدت ملی باشد و در آستانه ی انتخابات سرنوشت ساز کشورمان در ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ و  در این برهه ی حساس و تاثیر گزار علی رغم تلاش گسترده معاندان مردم و کشور ایران برای نا امید سازی اقشار مختلف جامعه، حضور حداکثری و پرشور مردم بیانگر عزت، قدرت و مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

WhatsApp Image 2021-06-16 at 10.53.30

همچنین عزت ا...مظفری ریاست ائتلاف ستادهای مردمی استان زنجان در جمع خبرنگاران به حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه تاکید نمود وگفت همه باید بدون در نظر گرفتن گرایش های فکری در پای صندوق های رای حضور فعالی داشته باشیم

 

WhatsApp Image 2021-06-16 at 12.45.17

WhatsApp Image 2021-06-16 at 12.45.17 (1)

WhatsApp Image 2021-06-16 at 12.45.18

WhatsApp Image 2021-06-16 at 12.45.18 (1)

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: