مشارکت نخبگان در اداره شهر تهران ضروری است

مشارکت نخبگان در اداره شهر تهران ضروری است
کدخبر : 543136

یکی از کاندیداهای شورای شهر تهران با اشاره به ظرفیت نخبگان گفت: یکی از کارهایی که شورای شهر آینده باید انجام بدهد مشارکت پررنگ نخبگان در مدیریت شهری است.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از تسنیم؛ مهدی اقراریان یکی از کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در بخش دوم گفت‌وگو ویدیویی خود با تسنیم با اشاره به شناسایی مسائل که تهران با آن مواجه است، گفت: شهروندان در تهران تقریباً اولویت‌ها و چالش‌های اصلی را به خوبی می‌شناسند.

 

1400031016214995922886154

وی تصریح کرد: ترافیک یکی از مسائل شهر تهران محسوب می‌شود و بالطبع توسعه حمل و نقل عمومی و مترو باید مورد توجه مدیران شهری قرار بگیرد.

اقراریان ادامه داد: یکی از کارهایی که مجموع دوستان ما در دستور کار خود قرار داده اند، شناسایی مسائل تهران در دسته‌های مختلف است و در ادامه نیز تدوین و طراحی راهبردهایی است که می‌تواند تهران را از آن مسائل عبور دهد و اتفاق دیگری که باید رقم بخورد و مقدمات آن در قالب اندیشکده حکمرانی تهران با همکاری دانشگاه، مشارکت نخبگان در اداره شهر تهران فراهم شده است.

وی گفت: متاسفانه به صورت واقعی نخبگان را برای اداره شهر تهران مشارکت نداده‌ایم که البته این مسئله در اسناد وجود دارد اما سازوکار و بستر عملیاتی شدن آن تا به امروز پیش‌بینی نشده است و یکی از کارهایی که شورای شهر آینده باید انجام دهد، همین مسئله است و مشارکت پررنگ نخبگان در مدیریت شهری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: