نشست هم‌اندیشی جوانان با کاندیداهای شورای ائتلاف اصولگرایان برگزار شد

نشست هم‌اندیشی جوانان با کاندیداهای شورای ائتلاف اصولگرایان برگزار شد
کدخبر : 543137

نشست هم‌اندیشی جوانان و دبیران سازمان‌های مردم‌نهاد با حضور سه کاندیدای شورای شهر ائتلاف فراگیر اصولگرایان در باشگاه فرهنگیان تهران برگزار شد.

علی‌اصغر قائمی به‌عنوان نخستین سخنران به اهمیت جوان‌گرایی و ضرورت واگذاری امور به جوانان پرداخت و گفت: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب سهم ویژه‌ای به جوانان در لیست نهایی جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لحاظ گردید و امیدواریم شاهد پیروزی لیست ائتلاف با حمایت جوانان باشیم.

* پیر هادی: خانه شهریاران جوان احیا می‌شود

دکتر مهدی پیر هادی دیگر سخنران این همایش نیز بابیان اینکه متأسفانه با تعطیلی خانه شهریاران جوان، جوانان نقشی در ساختار مدیریت شهری ندارند تأکید کرد: خانه شهریاران جوان به‌عنوان نهاد اجتماعی فعال در حوزه جوانان که پروژه‌های زیادی در حوزه مدیریت شهری عهده‌دار بود و از سوی دیگر جوانان توانمند و کارآمدی را به مدیریت شهری معرفی کرد باید احیا شود و از اولویت‌های شورای ششم خواه بود.

در ادامه این مراسم سید احمد علوی نیز به بیان ضرورت مشارکت گسترده در انتخابات پرداخت و گفت: جوانان نقش تأثیرگذاری در برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات دارند و مدیریت شهری نیز باید پاسخگوی مطالبات جوانان باشد و امروز یکی از مطالبات جوانان تهرانی فعال‌سازی خانه شهریاران جوان است که در شورای ششم آن را دنبال خواهیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: