با حضور معاون شهردار تهران در آئین معارفه

محضرنیا سُکان‌‌دار سازمان فاوای شهرداری تهران شد

محضرنیا سُکان‌‌دار سازمان فاوای شهرداری تهران شد
کدخبر : 555082

آئین معارفه سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با حضور معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران و مدیران ارشد سازمان برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد: رضا واحدی‌فر به پایان مأموریت سه‌ماهه خود به عنوان سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران رسید و هادی محضرنیا، به‌عنوان سرپرست این سازمان معرفی شد.

در این جلسه لطف‌الله فروزنده با تقدیر از عملکرد سرپرست سابق سازمان فاوای شهرداری تهران در دوره سه‌ماهه، خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر مدیریت شاهد شکل‌گیری خلاء در این زمینه بودیم که با قبول مسئولیت از سوی مهندس واحدی‌فر، این نگرانی به خوبی برطرف شد.

WhatsApp Image 2022-04-10 at 12.14.15 PM

معاون برنامه‌ریزی و امور شورای شهرداری تهران همچنین از سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران به عنوان یکی از نخبگان حوزه فناوری اطلاعات کشور یاد کرد و با اشاره به سوابق اجرایی محضرنیا، وی را دارای تجربه موثر در این حوزه دانست.

معاون شهردار تهران با اشاره به ۱۵ برنامه شهردار تهران در سال جاری، اظهار کرد: این برنامه‌ها باید به گفتمان غالب در شهرداری تبدیل شود و از بالاترین سطح مدیریت شهری تا پایین‌ترین رده از این برنامه‌ها مطلع باشند و بدنه نیروی انسانی شهرداری تهران به دنبال چرایی اجرا نشدن یک برنامه باشند و برای آن راه‌حل ارائه دهند.

WhatsApp Image 2022-04-10 at 12.14.16 PM

معاون برنامه‌ریزی و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به اهمیت سازمان فاوای شهرداری تهران در ارائه خدمات الکترونیک به مردم اظهار کرد: سازمان فاوای شهرداری تهران به‌عنوان بسترساز ارائه خدمات الکترونیک باید مسیری را در پیش بگیرد که مراجعات حضوری شهروندان به حداقل برسد.

هادی محضرنیا با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در این دوره از مدیریت سازمان فاوا با  کار بزرگ مواجه هستیم از این رو باید تغییر روش بدهیم و تحول اساسی ایجاد کنیم که این مسیر سخت تنها با همراهی همه همکاران شکل می‌گیرد تا بتوانیم به‌درستی خدمتگزار شهروندان تهرانی باشیم.

WhatsApp Image 2022-04-10 at 12.14.17 PM

بر اساس این گزارش هادی محضرنیا سرپرست سازمان فاوای شهرداری دارای تحصیلات کارشناسی مهندسی برق-مخابرات از دانشگاه صنعتی اصفهان و کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر-هوش مصنوعی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است.

از افتخارات وی عضویت در بنیاد ملی نخبگان، مدال کشوری المپیاد کامپیوتر، مقام اول جشنواره جوان خوارزمی و افتخارات متعدد در مسابقات روباتیک و مسابقات برنامه‌نویسی و جشنواره‌های مختلف علمی ملی و بین‌المللی است.

از مهمترین سوابق کاری وی می‌توان به ریاست هیات مدیره شرکت کنترل ترافیک تهران، مدیرعاملی شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات آستان قدس رضوی  و دبیری ستاد بازتوزیع یارانه وزارت اقتصاد اشاره کرد. او سوابق متعددی نیز در شرکت‌های خصوصی فناورانه و دانش‌بنیان از جمله تاسیس و مدیرعاملی شرکت فرادید و مدیرعاملی شرکت تیارا دارد.

روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: