انتصاب در سازمان فاوای شهرداری تهران:

صادق‌زاده سرپرست جدید مرکز «تهران هوشمند» شد

صادق‌زاده سرپرست جدید مرکز «تهران هوشمند» شد
کدخبر : 555353

در مراسمی که دیروز، ۲۷ فروردین با حضور سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران در مرکز «تهران هوشمند» برگزار شد، ایمان صادق‌زاده به عنوان سرپرست جدید این مرکز معارفه شد و ماموریت خود را آغاز کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: هادی محضرنیا، سرپرست سازمان، در این جلسه با تاکید بر اهمیت راه‌اندازی سازمان فناوری‌های نوین اظهار کرد: شرایط به گونه‌ای است که فرصتی برای از دست دادن نداریم و انتظاری که از مرکز «تهران هوشمند» داریم آن است که در مسیر اجرایی و عملیاتی، فعالانه حرکت خود را آغاز کند.

WhatsApp Image 2022-04-17 at 8.26.22 AM (1)

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با اشاره به مسیر طی شده توسط این سازمان در عرصه‌ی شهر هوشمند گفت: هر چند با چند سال تاخیر مسیر شهر هوشمند در دستور کار قرار گرفته است اما در این مسیر گام اول، تبیین موضوع شهر هوشمند، شناسایی توانمندی‌ها و نیازهای آن بوده است و خوشبختانه این نقش با برگزاری همایش‌ها، سخنرانی‌ها و جمع آوری مستندات به خوبی انجام شده است.

WhatsApp Image 2022-04-17 at 8.26.23 AM

محضرنیا با اشاره به پیگیری روند حقوقی راه‌اندازی سازمان فناوری‌های نوین اظهار کرد: در حال حاضر باید در مسیر اجرایی و عملیاتی حرکت کنیم و فارغ از نتایج حقوقی، قسمت عمده پروژه‌های فناورانه کلید زده شود.

WhatsApp Image 2022-04-17 at 8.26.24 AM

وی افزود: امروز می توان گفت که مرکز «تهران هوشمند» با ماموریت جدید، از سطح قبلی ارتقاء پیدا کرده است و سازمان فاوا تلاش می‌کند، این مرکز را در زمینه‌ی در اختیار قرار دادن امکانات زیرساختی و فناورانه در اولویت قرار دهد. تلاش‌هایی که تا پیش از این در مرکز «تهران هوشمند» انجام شده، رضایت‌بخش است و تغییرات صورت گرفته بر اساس ارتقاء ماموریت این مرکز بوده است.

WhatsApp Image 2022-04-17 at 8.26.24 AM (1)

فرهاد توکل همدانی سرپرست پیشین مرکز «تهران هوشمند» نیز موفقیت‌های به‌دست آمده را حاصل توفیق الهی و نتیجه همکاری و فعالیت جمعی دانست و از مدیران سازمان فاوای شهرداری تهران، به خاطر اعتماد و همکاری همه‌جانبه، قدردانی کرد.

ایمان صادق‌زاده سرپرست مرکز تهران هوشمند نیز با اشاره به اینکه باید اصلاحاتی در خصوص جایگاه حقوقی مرکز «تهران هوشمند» انجام شود خاطرنشان کرد: در مسیر جدید پیش روی مرکز «تهران هوشمند» حضور در اکوسیستم نوآوری نیازمند حمایت همه‌جانبه از سوی سازمان فاوا است.

WhatsApp Image 2022-04-17 at 8.26.26 AM

گفتنی است ایمان صادق‌زاده پیش از این عضو هیات مدیره هولدینگ شرکت‌های دانش‌بنیان توسعه و رشد معنا بوده است که در زیر مجموعه آن، سه مرکز نوآوری نیترو، تپش و اکسیژن در حوزه‌های هوش مصنوعی، پزشکی و IoT فعالیت می‌کنند. صادق‌زاده، عضو هیات موسس انجمن صنفی مراکز نوآوری و فضاهای کار اشتراکی کشور و دانشجوی دکترای مدیریت تکنولوژی در گرایش مدیریت نوآوری در دانشگاه تهران است.

روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: