در پنجمین روز از برپایی نمایشگاه «شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران‌»

معرفی جزئیات اپلیکیشن «تهرانِ من» به بازدیدکنندگان

معرفی جزئیات اپلیکیشن «تهرانِ من» به بازدیدکنندگان
کدخبر : 560167

در پنجمین روز از برپایی نمایشگاه «شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران»، غرفه فاوا میزبان رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی بود.

به گزارش شما و اقتصاد: مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور نخستین مهمان امروز غرفه فاوا بود، او در این بازدید با جزئیات اپلیکیشن «تهرانِ من» آشنا شد.

 

IMG-20220707-WA0069

در این دیدار کارشناسان سازمان فاوا، جزئیات اپلیکیشن«تهرانِ من» شامل خدمات خودرویی همچون طرح ترافیک، عوارض خودرو و سایر خدمات شهری همچون پرداخت عوارض شهری و ثبت درخواست‌های مردمی «137 پلاس» را به رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور معرفی کردند.

 

IMG-20220707-WA0072

بر اساس این گزارش سیدمحمدجواد شوشتری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی دیگر بازدید‌کننده امروز غرفه سازمان فاوا بود. در این بازدید، سه بخش اپلیکیشن «تهرانِ من» شامل خودرو من، ملک من و شهرِ من معرفی شد. 

 

IMG-20220707-WA0071

همچنین در این بازدید، اطلاعات کاملی از بخش ۱۳۷ پلاس شامل ثبت پیام خدمات و فوریت‌های شهری و نحوه ثبت شکایت، انتقاد، پیشنهاد و تقدیر و تشکر برای رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی تشریح شد.

در این دیدار کارشناسان حاضر همچنین وضعیت راه‌اندازی سامانه‌های شهری را به‌ رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی ارائه کردند.

 

 

 

 

روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: