مدیر عامل شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه:

مدعی عنوان《آقای دوغ》 روزانه ۱۵۰تن کمتر از پگاه تولید دارد!

مدعی عنوان《آقای دوغ》 روزانه ۱۵۰تن کمتر از پگاه تولید دارد!
کدخبر : 535770

بررسی آمارهای تولیدکنندگان کشور نشان می‌دهد که مدعی عنوان «آقای دوغ» روزانه ۱۵۰ تن کمتر از پگاه تولید دارد!

به گزارش شما و اقتصاد، مدیر عامل شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه، با اشاره به تنوع تولیدات این شرکت گفت: شرکت صنایع شیر ایران به‌صورت روزانه حدود ۱۹۰۰ تا ۲ هزار تن محصول لبنی در طول و عرض جغرافیای کشور توزیع می‌کند که خود نخستین تولیدکننده اغلب آنها مانند ماست، دوغ و پنیر بوده است.

 

 

وحید+خسروی+آقای+دوغ+ایران+شماواقتصاد

 

وی توضیح داد: در حال حاضر هر ماه حدود ۸۰۰ قلم کالای لبنی به بازار مصرف سراسر کشور عرضه می‌شود که ۲۰۰ قلم آن کالای پرفروش و اصلی لبنی است.

 

داود خسروی، در پاسخ به اینکه مدتی است برخی شرکت‌ها با وجود اطلاع از میزان تولید بالا و گستردگی بازار مصرف محصولات پگاه، مدعی آقایی در برخی از محصولات لبنی را دارند و حتی یکی از آنها در تبلیغات گسترده، خود را «آقای دوغ ایران» معرفی می‌کند، اظهار داشت: اینگونه نیست چراکه میزان تولید دوغ درگروه پگاه هم‌اکنون از آقای دوغ به لحاظ تناژی بیشتر است و روزانه ۱۵۰ تن بیشتر از شرکتی که چنین ادعایی دارد، دوغ تولید می‌کنیم.

 

خسروی با تأکید بر اینکه این پیشتاز بودن فقط شامل پنیر و دوغ نیست بلکه ابداع برخی از محصولات فعلی صنعت لبنیات یا ورودشان نیز از سوی پگاه بوده است، اضافه کرد: به‌عنوان نمونه پنیرUF که در گذشته به نام پنیر شبنم شناخته می‌شد یا ماست همزده که تولید آن را در پگاه گیلان آغاز کردیم و سپس رقبا ادامه دادند یا ماست دبه‌ای، دوغ و پنیر لاکتیکی یا همان پنیر زیارت که در گلستان تولید شد و همچنین پنیر بلغاری که شروع تولید آن در پگاه گلپایگان بود و شرکت‌های لبنی دیگر پس از پگاه آن را تولید و به بازار عرضه کردند، همگی برای نخستین بار در شرکت صنایع ایران تولید و به بازار عرضه شد.

 

وی درباره کنترل وضعیت ماشین‌آلات توزیع محصول و راننده‎ها از نظر سلامتی و بهداشت در شرایط کرونا تصریح کرد: ماشینها در بدو ورود به شرکت‌های تولیدی شست‌وشو شده و به پرسنل توزیع اقلام بهداشتی شامل ماسک، اسپری ضدعفونی‌کننده و الکل داده می‌شود و باتوجه به اینکه برخی توزیع کننده‌ها در خطر ابتلا به بیماری هستنند علاوه ‌بر اهدای این اقلام بهداشتی، مراتب پیشگیری از بیماری به آنها آموزش داده شده و اطلاعات مداوم در دسترس آنها قرار می‌گیرد.

 

به‌گفته خسروی وضعیت سلامت فیزیکی رانندگان نیز بررسی می‌شود که بیشتر این اقدامات به‌طور روزانه بوده و شست‌وشوی ماشین‌ها در هر بار ورود به شرکت‌ها انجام می‌شود.

 

مدیر عامل شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه درباره سلامتی محصولات توزیعی یادآور شد: محصولات بسته‌بندی دارد و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی وارد فروشگاه‌ها می‌شود. من به همه مردم و مصرف‌کنندگان محصولات پگاه اطمینان خاطر می‌دهم که دو رسالت اصلی پگاه یکی سلامت آن و دیگری اصالت و ماندگاری محصول در همه حال رعایت می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: