جشنواره یلدای سلامت پگاه با شعار طعم خوش سلامتی برگزار شد:

تقدیر پگاه از ۱۰۱۵ پرستار بخش‌های کرونایی

تقدیر پگاه از ۱۰۱۵ پرستار بخش‌های کرونایی
کدخبر : 537644

پگاه در «جشنواره یلدای سلامتی» و در ۱۶ استان ایران با شعار طعم خوش سلامتی از مدافعان سلامت، تقدیر کرد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این جشنواره که با هدف تکریم کادر درمان و سلامت در ایام کرونا برگزار شد، همزمان با روز پرستار و شب یلدا، شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران با اهدای بسته محصول و لوح تقدیر در ۲۱ بیمارستان از ۱۰۱۵ نفر از پرستاران کادر درمان کشور، تجلیل کردند. 

این جشنواره از ۲۳ تا ۳۰ آذر در سراسر کشور اجرا و بیمارستان‌های متعددی میزبان پگاهی‌ها بود تا به نیابت از ۱۰ هزار نفر پرسنل شرکت‌های پگاه، این روز به پرستاران تبریک گفته شود.

 اهدای گل، لوح و محصولات فراسودمند پگاه، اقدامی بود از دل مدیران و کارمندان ۲۰ شرکت‌ پگاه (تولیدی و توزیعی) در سراسر ایران برآمد، تا نشان دهد که مسئولیت اجتماعی در این شرکت شعار نیست و یک باور قلبی است.

۱۰۱۵ بسته محصولات پروبیوتیک و غنی شده محصولات پگاه در این طرح به پرستاران بخش‌های کرونای بیمارستان‌های ۱۶ استان کشور با رقمی معادل یک میلیارد ریال اهدا شد.

در این طرح ۲۱ بیمارستان که بخش کرونا داشته‌اند، از سوی شرکت‌های تابعه صنایع شیرایران(وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری) بازدید و هدایا به صورت حضوری تقدیم شد.

#پگاه

#شرکت_صنایع_شیر_ایران

برای مشاهده گزارش کامل این جشنواره روی فایل پیوست کلیک کنید.

فایل پیوست: دانلود
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: