حجت الاسلام موسوی در گفتگو با شما و اقتصاد مطرح کرد؛

تأثیرگذاری شستا در حوزه کشاورزی

تأثیرگذاری شستا در حوزه کشاورزی
کدخبر : 538831

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: شستا در حوزه کشاورزی واقعاً خوش درخشیده؛ طوری که امروز یکی از زیرمجموعه های آن در حوزه کشاورزی دست به سرمایه‌گذاری‌های کلانی زده و این سرمایه گذاری‌ها رشد و توسعه کشاورزی را در پی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پایگاه خبری شما و اقتصاد، اظهار داشت: مدیرعامل محترم شستا، جناب آقای رضوانی فر یکی از مدیران شایسته در کشور محسوب می شود که در تمام شرایط پای کار بوده و به اصول مدیریتی و ساختار شستا و مشکلات و مزیت‌های این شرکت سرمایه‌گذاری آشناست.

 

موسوی نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس

وی افزود: شستا به عنوان یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری مهم و تأثیرگذار می‌تواند در استان‌های محروم و کمتر توسعه یافته دست به اقدامات مهم زیرساختی و توسعه‌ای بزند؛ لذا به اعتقا من عملکرد شستا واقعاً قابل تقدیر است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: البته شستا با برخی از مشکلات هم روبه روست که با کمی مدیریت و حمایت می‌توان این مشکلات را حل و فصل کرد.

موسوی درباره نقش شستا در بی اثر ساختن تحریم‌های خارجی، گفت: شستا در شرایط تحریمی توانست در راستای اقتصاد مقاومتی و تقویت زیرساخت‌های اقتصادی نقش مهمی را ایفا کند و همین اقدامات، این شرکت را به یکی از شرکت‌های تأثیرگذار اقتصادی تبدیل کرده است.

وی بیان کرد: شستا در حوزه کشاورزی واقعاً خوش درخشیده؛ طوری که امروز یکی از زیرمجموعه‌های آن در حوزه کشاورزی دست به سرمایه‌گذاری‌های موثری زده و این سرمایه‌گذاری‌ها رشد و توسعه کشاورزی در کشور را در پی دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: