مهر تایید مجمع بر صورت های مالی ابوریحان

مهر تایید مجمع بر صورت های مالی ابوریحان
کدخبر : 542351

مجمع عمومی عادی سالیانه داروسازی ابوریحان دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ با حضور اکثر سهام‌داران در سالن تلاش برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از شستا رسانه، شرکت ابوریحان به عنوان بزرگترین تولیدکننده محصولات هورمونی در کشور با بیش از ۲۸۰ قلم داروی انسانی و دامی جزو موفق‌ترین شرکت ها در صنعت دارو در سال ۱۳۹۹ بود.

 

داروسازی ابوریحان

میثم نورمحمدی مدیرعامل این شرکت در ابتدای مجمع به قرائت گزارش عملکرد شرکت پرداخت و به سوالات اکثر سهامداران پاسخ داد. وی گفت:میزان فروش شرکت در سال ۹۹ جهش ۵۵درصدی و میزان تولید نیز افزایش ۲۰درصدی نسبت به سال قبل آن داشته و درصد تحقق بودجه به میزان ۱۰۲درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت داروسازی ابوریحان درباره وضعیت صادرات محصولات اظهار کرد: این شرکت در سال ۹۹ بیش از ۵۲ قلم دارو به مقاصد مختلف جهان، صادر کرد که از نظر فروش ریالی ۵۰درصد نسبت به مدت مشابه قبل افزایش داشت.

نورمحمدی اضافه کرد: سیاست و برنامه های شرکت در بخش فروش؛ توسعه فرصت های درآمدی و تمرکز روی فروش محصولات جدید، مدیریت بهینه شرایط فروش، تقویت روابط با مشتریان، بهبود قابلیت‌های فروش، مدیریت زنجیره توزیع و همکاری مشترک با برندهای دارویی است.

 

به گفته وی برنامه های شرکت ابوریحان در بخش صادرات؛ تعیین بازارهای هدف و محصولات صادراتی، تهیه و تدوین گزارش های تحلیلی از بازارهای هدف، توسعه نمایندگی های صادرات، ترسیم نقشه راه ارتقای Gmp برای بازارهای هدف و استقرار Target Costing برای محصولات صادراتی خواهد بود.

میثم نورمحمدی همچنین در این مجمع خبر از افزایش سرمایه پیش رو داد و گفت:افزایش سرمایه ۵۰ درصدی «دابور» از محل مطالبات و آورده نقدی در دست اقدام است. همچنین دکتر هاشم‌بیک محلاتی، رییس مجمع از عملکرد و اقدامات این شرکت تقدیر کرد و گفت: ابوریحان در سال ۹۹ یکی ار بهترین‌های صنعت داروی کشور بود.

در پایان مراسم ۳۵۴۷ ریال سود نقدی نیز به ازای هر سهم بین سهامداران تقسیم شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: