در جلسه پایش اقدامات انجام شده شرکت صنایع فولاد کردستان مطرح شد:

غریب پور: افزایش سرمایه ۳۵۰ میلیارد تومانی فولاد کردستان تا سال آتی/ برنامه زمانبندی اجرای پروژه، تا ۷ آبان تهیه می شود

غریب پور: افزایش سرمایه 350 میلیارد تومانی فولاد کردستان تا سال آتی/ برنامه زمانبندی اجرای پروژه، تا 7 آبان تهیه می شود
کدخبر : 534928

رئیس هیات عامل ایمیدرو با تاکید بر اهتمام این سازمان در راه اندازی پروژه فولاد کردستان، اعلام کرد: به منظور اجرای برنامه های توسعه ای پروژه های صنایع فولاد کردستان، افزایش سرمایه این مجموعه تا سال آینده به 350 میلیارد تومان خواهد رسید.

به گزارش شما و اقتصاد:  خداداد غریب پور در "جلسه پایش اقدامات انجام شده در فولاد کردستان" که با حضور استاندار کردستان برگزار شد، افزود: شرکت صنایع فولاد کردستان با هماهنگی شرکت ملی فولاد ایران به نمایندگی از ایمیدرو، مسئولیت تهیه برنامه زمانبندی اجرای پروژه فوق را تا هفتم آبان ماه امسال تهیه، و در اختیار سهامداران قرار خواهد داد.

 

وی با تاکید بر نظارت دقیق در فرایند انتخاب پیمانکار این پروژه، گفت: انتخاب پیمانکار با نظارت معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی و شرکت ملی فولاد انجام می شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: شرکت ملی فولاد ایران مسئول نظارت بر حسن انجام کار برای پیشرفت این پروژه خواهد بود.

رئیس هیات عامل ایمیدرو در بخش دیگری از سخنانش گفت: شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به هر میزان که در معادن استان کردستان سرمایه گذاری کند، ایمیدرو منابع آن را در کارگروه کنترل مدیریت شرکت ها(افزایش سرمایه) لحاظ خواهد کرد.

پایان انتظار ۵ ساله مردم کردستان

در ادامه استاندار کردستان ضمن قدردانی از حمایت های ایمیدرو در راه اندازی این پروژه بزرگ استانی، گفت: فولاد کردستان به مدت 5 سال است که برنامه های آن به کندی پیش می رود و امیدواریم با تصمیماتی که در این جلسه اتخاذ شد، تسریع در عملیات اجرای پروژه را شاهد باشیم.

بهمن مرادنیا افزود: مردم خواستار اجرای این پروژه کلیدی در استان هستند و استانداری آماده هرگونه همکاری با ایمیدرو و سایر سهامداران برای اجرای برنامه های توسعه ای این پروژه است.

اجرای برنامه ها در حوزه زیرساخت

مدیرعامل فولاد صنایع کردستان نیز طی سخنانی با بیان اینکه برنامه های عملیاتی تامین زیرساخت های این مجموعه فولادی در حال اجرا است، گفت: فرایند انتخاب و عقد قرارداد مشاور نظارت عالیه و کارگاهی و فراخوان انتخاب پیمانکار طرح های تکمیل زنجیره فولاد در قالب EPCF برگزار شده است و فهرست کوتاه پیمانکاران تعیین شده است.

محمدرضا احمدی گفت: قرارداد تامین برق آهن اسفنجی بیجار منعقد و هزینه های تامین آن پرداخت شده است. از سوی دیگر تامین آب این طرح از پساب تصفیه خانه بیجار تامین می شود.

وی عنوان کرد: علاوه بر این، آب و برق دوران بهره برداری در مرحله عقد قرارداد است. همچنین برای تامین آب و برق دوران ساخت، قراردادهای لازم با مراجع ذیربط منعقد و اقدامات مربوطه در حال انجام است.

 

روابط عمومی ایمیدرو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: