از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛

شرکت «نخ تایر صبا» به عنوان شرکت دانش بنیان معرفی شد

شرکت «نخ تایر صبا» به عنوان شرکت دانش بنیان معرفی شد
کدخبر : 535039

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع لاستیک از شرکتهای تابعه هلدینگ نفت و گاز وپتروشیمی شستا، از معرفی این شرکت به عنوان شرکت دانش بنیان از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی تاپیکو، حسین صنعان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع لاستیک، با اعلام این خبر گفت: این دستاورد ارزشمند گام مهم و نقطه عطفی برای ورود شرکت نخ تایر صبا به فرابورس ایران به شمار می‌رود چرا که طرح‌های انجام شده و در دست اقدام از جمله تولید پلیمرهای صنعتی، تولید پارچه ایربگ و نمک نایلون جذابیت ورود به بازار سرمایه را برای سهامداران دوچندان خواهد کرد.

 

وی با اشاره به برخی دستاوردهای شرکت سرمایه گذاری صنایع لاستیک (نخ تایر صبا) افزود:این شرکت در سالجاری موفق شد برای نخستین بار پس از 50 سال به دانش تولید پارچه ایربگ دست پیدا کرده و با عقد قرارداد با شرکتهای بزرگ خودروسازی کشور، توانست ایران را از واردات این محصول مهم وارزشمند بی نیاز کرده و مانع خروج بخش قابل توجهی ارز از کشور شود.

 

صنعان به تولید پلیمرهای صنعتی در این شرکت اشاره کرد و ادامه داد:تولید گرانول ۶۶ برای اولین بار در کشور توسط شرکت نخ تایر صبا انجام شده و امروز این شرکت در زمره ۱۰ شرکت برتر در دنیا در خصوص تولید این محصول قرار گرفته است.

وی افزود: تولید پلیمرهای مهندسی با گریدهای مختلف، برای صنعت خودروسازی کشور حائز اهمیت است.

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: