مدیرعامل فولاد سنگان:

افزایش ۵۰ درصدی تولید گندله در فولاد سنگان

افزایش 50 درصدی تولید گندله در فولاد سنگان
کدخبر : 535283

به گزارش شما و اقتصاد: در نیمۀ نخست سال جهش تولید کارکنان بلندهمت فولاد سنگان توانستند در تولید گندله و کسب سود برای ذی‌نفعان به عملکرد درخشانی دست یابند.

به گزارش شما و اقتصاد: علی امــرایی مدیـــرعامل فــولاد سنـگان در تشــریح دستاوردهای این شرکت گفت: بر اساس آمار به‌دست‌آمده عملکرد مدیران و کارکنان تلاشگر فولاد سنگان در شش‌ماهۀ نخست سال ۱۳۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش ا ز ۵۰ درصد رشد داشته است.

 وی در ادامه تصریح کرد: در پی افزایش تولید در این شرکت میزان فروش نیز در بازۀ زمانی مذکور نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ به میزان ۸۰ درصد افزایش یافته است.

 مدیرعامل فولاد سنگان با اشاره به حاشیۀ سود ناشی از تولید در سال جهش تولید گفت: فروش ریالی  فولاد سنگان نیز ۲۲۳ درصد و حاشیۀ سود شرکت با مدیریت هزینه‌ها بیش از ۴.۲ درصد رشد داشته است.

امرایی گفت: کسب رکوردهای مؤثر در تولید گندله، برنامه‌ریزی هوشمندانه در تأمین کنسانتره علی‌رغم کمبود مواد اولیه در کشور، ظرفیت و توان مضاعف کارکنان جوان و متخصص و همچنین استفاده از ظرفیت‌های چندگانۀ شرکت فولاد مبارکه از کلیدواژه‌های تولید در راستای لبیک به ندای رهبر انقلاب در طرح جایگزینی معدن به‌جای نفت در مسیر گام دوم انقلاب است.

وی در ادامه به تشریح دستاوردهای این شرکت در حوزۀ بومی‌سازی پرداخت و خاطرنشان کرد: توجه به بومی‌سازی و ساخت داخل یکی از مؤلفه‌های محرک در بخش تولید است و فولاد سنگان در حوزۀ بومی‌سازی برنامه‌های اثربخشی در دست اقدام دارد و امیدواریم با اجرایی شدن برنامه‌های مذکور، در شش‌ماهۀ پایانی سال، شاهد کاهش هزینه‌ها و حفظ ارزش ارز در این حوزه باشیم.

مدیرعامل فولاد سنگان در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر اینکه افزایش تولید، فروش و سودآوری  فولاد سنگان گویای این است که این یک بنگاه اقتصادی به‌درستی در مسیر راهبری و تحقق استراتژی‌های سازمان و در جهت تحقق اهداف خود گام برداشته است، اظهار کرد: دستاوردهای فولاد سنگان در حالی به دست آمده است که صنعت فولاد از بخش‌های پیشران اقتصاد ایران به شمار می‌آید و  نقش مهمی در تحقق اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و همچنین شعار امسال یعنی  جهش تولید دارد. به‌ویژه اینکه تولید و مصرف فولاد، امروزه یکی از شاخص‌های اصلی توسعه‌یافتگی کشورها و جوامع است و حضور صنعت فولاد در یک منطقه بر فرایند توسعه، فرهنگ، سطح دانش، اشتغال‌زایی، پژوهش، آموزش و تجارت آن منطقه تأثیر بسزایی دارد. این موضوع در خصوص شرکت فولاد سنگان در شهرستان خواف و در گامی آینده‌محور، در استان خراسان رضوی به‌وضوح مشهود است و موجب تحولات قابل‌توجهی خواهد شد.

روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: