پروژه کاهش مصرف الکترود گرافیتی فولاد هرمزگان پروژه برتر بهره وری شد

پروژه کاهش مصرف الکترود گرافیتی فولاد هرمزگان پروژه برتر بهره وری شد
کدخبر : 535565

به گزارش شما و اقتصاد: در هفتمین دوره همایش جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران، پروژه کاهش مصرف الکترود گرافیتی توسط فولاد هرمزگان به عنوان پروژه برتر در زمینه بهره وری در سال ۹۸ انتخاب شد و از سوی خداداد غریب پور معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایمیدرو، با اهداء لوح از فرزاد ارزانی مدیرعامل فولاد هرمزگان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش شما و اقتصاد: هفتمین همایش بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران در تاریخ ۱۸ آبان ۱۳۹۹ به منظور تقدیر از شرکتهای بهره ور بخش معدن و صنایع معدنی و همچنین معرفی پروژه های بهبود بهره وری برتر و با شعار بهره وری بنیان رقابت پذیری در اقتصاد مقاومتی به صورت  حضوری و ویدئو کنفرانس برگزار شد .

خداداد غریب پور در این مراسم گفت: به منظور افزایش سطح رقابت پذیری بین بنگاه ها، باید سطح بهره وری در مجموعه های معدن و صنایع معدنی ارتقاء یابد.

وی با بیان اینکه تحقیقات ما باید مبتنی بر نیازهای بهره وری سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه باشد، گفت: در این دوره شرکت های برگزیده، شرکت هایی بودند که در یک فرآیند زمانی ۳ تا ۴ ساله، موفق به دریافت تندیس شدند. این جریان، جریانی است که انتهای روشنی دارد چراکه فرآیندگونه و مبتنی بر آموزش است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: فرآیند ارزیابی های ایمیدرو، مبتنی بر بازخورد و اصلاح است.

وی با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان در جایزه بهره وری سالانه رشد داشته است، عنوان کرد: طبق آمار میزان رضایت شرکت ها از نحوه ارزیابی ها در این دوره، ۸۶.۶ درصد بوده است و به دنبال این هستیم که این میزان رضایت با رفع مشکلات به ۱۰۰ درصد برسد.

به گفته دکتر غلامرضا ملاطاهری  دبیر جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی در فرآیند امسال که در آن

شرکتهای برتر از بین ۶۰ شرکت ثبت نام شده انتخاب و همچنین پروژه های برتر از بین ۷۹ پروژه ارسال شده به دبیرخانه انتخاب شده اند که بیش از ۱۲۰ ارزیاب با دبیرخانه جهت ارزیابی و انتخاب شرکت ها و پروژه های برتر همکاری داشته اند.

در این همایش از ۲۵ شرکت بهره ور و ۹ پروژه بهبود بهره وری، با حضور خداداد غریب پور رئیس هیات عامل ایمیدرو تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: