یاری رسانی مجتمع فولاد خراسان برای «آنلاین» شدن دانش آموزان نیازمند

اهدای ده ها دستگاه تبلت از سوی فولاد خراسان به دانش آموزان نیشابور و فیروزه

اهدای ده ها دستگاه تبلت از سوی فولاد خراسان به دانش آموزان نیشابور و فیروزه
کدخبر : 535839

به گزارش شما و اقتصاد: مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان بر اساس اعلام نیاز اداره آموزش و پرورش نیشابور در خصوص مشکلات برخی دانش آموزان و ضرورت آموزش آنلاین ایشان با توجه به شیوع کرونا، 75 دستگاه تبلت را به صورت رایگان در اختیار این دانش آموزان نیازمند به این دستگاه ها در شهرستان های نیشابور و فیروزه قرار داد.

به گزارش شما و اقتصاد: کسری غفوری، پیش از ظهر امروز، ۲۶ آبان ماه طی مراسمی با حضور فرماندار نیشابور ، ۵۰ دستگاه تبلت تهیه شده را برای اهدا به این دسته از دانش آموزان نیشابوری از سوی مجتمع فولاد خراسان، به مدیریت آموزش و پرورش نیشابور تحویل داد.

فولاد خراسان پیش از این و روز چهارشنبه ۲۱ آبان ماه نیز ۲۵ دستگاه تبلت را بر اساس لیست اعلامی از سوی آموزش و پرورش شهرستان فیروزه به فرمانداری شهرستان فیروزه اهدا کرده بود.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان با بیان این که یاری رسانی در حوزه های مختلف پس از شیوع کووید۱۹ در نگاه ما یک «مسئولیت اجتماعی» برای شرکت است، افزود: مجتمع فولاد بر اساس این نگاه از ابتدای شیوع این ویروس، تلاش کرده تا در کنار مدافعان سلامت، مسئولان اجرایی شهرستان و مدیران شهری به ایفای این رسالت اجتماعی بپردازد و به یاری خدا تا پایان این مبارزه، در کنار مردم و مسئولان شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان خواهیم بود و با هماهنگی مدیران ارشد شهرستان، برای کاهش آسیب های این بحران و مقابله با آن مصمم خواهیم بود.

کسری غفوری افزود: کادر آموزشی، معلمان، دانش آموزان و خانواده های ایشان هم در این بحران، روزهای دشواری را می گذرانند و ما با اهدای این تجهیزات آموزشی، امیدواریم برای کمک به معلمان فداکار و دلسوز شهرستان که بروز پاندمی هم مانع وظیفه مقدس آنها نیست، گام مفیدی برداشته باشیم.

قامتی، معاون استاندار و فرماندار شهرستان نیشابور نیز کمک های فولاد خراسان را در بحران به وجود آمده، اقداماتی موثر، به موقع و دقیق عنوان کرد و از مدیرعامل و کارکنان فولاد خراسان برای همیاری با دستگاه های مختلف حاکمیتی به ویژه مدافعان سلامت در این شرایط خطیر قدردانی کرد.

 

 

روابط عمومی شرکت فولاد خراسان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: