مدیرکل مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی:

شرکت ملّی صنایع مس ایران همراه و یاور همیشگی مدیریت بحران و حوادث استان

شرکت ملّی صنایع مس ایران همراه و یاور همیشگی مدیریت بحران و حوادث استان
کدخبر : 535909

به گزارش شما و اقتصاد: مدیرکل مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی با حضور در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با اشاره به اقدامات شرکت ملّی صنایع مس ایران و مجتمع مس سونگون از مدیران آن ها تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش شما و اقتصاد: هنربر در این جلسه با اشاره به مساعدت های شرکت ملّی صنایع مس ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی برون سازمانی خود گفت: شرکت ملّی صنایع مس ایران همراه و یاور همیشگی مدیریت بحران و حوادث استان بوده و خواهد بود.

‌مدیرکل مدیریت بحران استان با اشاره به مساعدت های شرکت ملّی صنایع مس ایران و مجتمع مس سونگون افزود: در تمامی حوادث و رخدادها اعم از زلزله ارسباران، زلزله میانه و سراب، سیل ابتدای سال ۹۸، آتش سوزی جنگل های ارسباران، پشتیبانی از مواکب اربعین حسینی، برپایی موکب در مرز مهران و کربلای معلی، ایجاد جاده ها، مساعدت در مدیریت بیماری کرونایی در استان و شهرستان های منطقه و .... شرکت مس با ورود به میدان و حمایت همه جانبه از مدیریت استان بویژه مدیریت حوادث نقش کلیدی خود را ایفا نموده است که جا دارد از دکتر اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملّی صنایع مس ایران و مهندس علی بیات ماکو مدیر مجتمع مس سونگون تقدیر و تشکر نمایم.

هنربر با اشاره به استقبال شرکت مس از ایجاد مجتمع بین راهی و سایت اطفای حریق افزود: یا ایجاد این مراکز و تجمیع دستگاه های امدادی در یک مرکز و فرماندهی واحد قطعاً در هنگام ایجاد حوادث، عملکرد بهتری در زمینه های پیشگیری، کنترل و فرماندهی بحران بوجود آمده را شاهد خواهیم بود و همچنین می توان با دو منظوره کردن سایت اطفای حریق یعنی اطفای حریق و امداد کوهستان و تحقق آن، این مراکز تبدیل به اولین پایلوت کشوری و برندی برای منطقه خواهد گردید.

روابط عمومی مجمع مس سونگون

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: