شفاف‌سازی فخوز:

شیوه‌نامه تنظیم بازار فولاد، درآمد فروش‌مان را کاهش می‌دهد

شیوه‌نامه تنظیم بازار فولاد، درآمد فروش‌مان را کاهش می‌دهد
کدخبر : 536035

به گزارش شما و اقتصاد: فولاد خوزستان (نماد بورسی فخوز) با ارسال یک اطلاعیه به سامانه کدال بورس در خصوص شیوه‌نامه جدید تنظیم بازار فولاد که توسط معاونت اقتصادی رئیس جمهور ابلاغ شده است، شفاف‌سازی کرد.

به گزارش شما و اقتصاد:  فولاد خوزستان (نماد بورسی فخوز) با ارسال یک اطلاعیه به سامانه کدال بورس در خصوصشیوه‌نامه جدید تنظیم بازار فولاد که توسط معاونت اقتصادی رئیس جمهور ابلاغ شده است، شفاف‌سازی کرد.

طبق شیوه‌نامه جدید تنظیم بازار فولاد، مبنای قیمت پایه عرضه فولاد در بورس کالا از ۹۵ درصد فوب صادراتی ایران به ۸۰ درصد قیمت فوب منطقه CIS تغییر کرده است. فخوز در اطلاعیه شفاف‌سازی خود نوشته است: «کاهش مبنای تعیین قیمت پایه عرضه شمش در بورس کالای ایران از ۹۵ درصد قیمت فوب صادراتی ایران به ۸۰ درصد قیمت فوب منطقه CIS منجر به کاهش درآمد حاصل از فروش» می‌گردد. فولاد خوزستان همچنین عنوان کرده است: «مضافا مشخص نبودن نحوه عرضه سنگ آهن و اثرات آن بر قیمت مواد اولیه (کنسانتره، گندله و آهن اسفنجی)، نحوه تخصیص سهمیه به شرکت‌های تولیدی، شرایط عرضه در بورس کالا و تغییرات احتمالی آن در مقادیر و نرخ نسبت به توافقات فعلی فیمابین شرکت‌های فولادی و معدنی، بواسطه عدم ابلاغ دستورالعمل‌های اجرایی، امکان پیش‌بینی اثرات تصمیمات فوق الذکر بر عملکرد مالی شرکت و سود هر سهم در این مقطع به طور قابل اتکا و شفاف قابل اندازه‌گیری نمی‌باشد».

IMG_20201122_134739_535

چیلان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: