قدردانی امام جمعه شهرستان نیشابور از مدیر عامل فولاد خراسان

قدردانی امام جمعه شهرستان نیشابور از مدیر عامل فولاد خراسان
کدخبر : 536071

به گزارش شما و اقتصاد: امام جمعه نیشابور کتباً از تلاش بی وقفه مدیرعامل فولاد خراسان در یک سال گذشته، برای راه اندازی مجدد پروژه «کنسانتره سنگ آهن سنگان خواف» پس از چندین سال توقف، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: حجت الاسلام یعقوبی در پیام قدردانی خود خطاب به کسری غفوری از تلاش مجددانه وی و کارکنان پرتلاش مجتمع برای تسهیل و تسریع این پروژه منحصر به فرد در خراسان رضوی صمیمانه تشکر نمود.
وی در این پیام، با بیان این که «خبر مسرت بخش مدیر عامل فولاد خراسان درباره راه اندازی مجدد کارخانه کنسانتره سازی موجب خوشحالی شد»، ابراز امیدواری کرد ان شاء الله به زودی شاهد افتتاح و بهره برداری از محصول این پروژه در کارخانه گندله سازی فولاد خراسان باشیم.
گفتنی است مجتمع فولاد خراسان با اتصال خطوط تولید خود به معادن و ذخایر غنی و ارزشمند سنگ آهن سنگان با خودکفایی در تامین مواد اولیه، پایداری تولید خود را در مقیاسی کاملاً بلند مدت، تحقق خواهد بخشید و  پروژه کارخانه کنسانتره سنگان به عنوان مهمترین، استراتژیک ترین و حیاتی ترین موضوع برای موفقیت و استمرار تولید و انجام ماموریت و چشم انداز مجتمع عظیم فولاد خراسان محسوب می گردد.

روابط عمومی شرکت فولاد خراسان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: