سکاندار جدید پروژه کارخانه کنستانتره فولاد خراسان شروع به کار کرد

سکاندار جدید پروژه کارخانه کنستانتره فولاد خراسان شروع به کار کرد
کدخبر : 536350

به گزارش شما و اقتصاد: سرپرست جدید شرکت «تهیه و تولید مواد معدنی شرق کشور (سنگان)» معرفی شد.

به گزارش شما و اقتصاد: پیش از ظهر امروز، یکشنبه ۹۹/۹/۹ با حضور دکتر کسری غفوری مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان و جمعی از اعضای هیأت مدیره این شرکت، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های مهندس عارف نیا، جناب دکتر امیر اکبری، به عنوان سرپرست مدیرعامل شرکت «تهیه و تولید مواد معدنی شرق کشور (سنگان)» معرفی و آغاز به کار کرد.

چند روز پس از آن که مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان خبر خوشِ از سرگیری ساخت کارخانه کنسانتره سنگ آهن فولاد خراسان را در منطقه سنگان خواف اعلام کرد، امیر اکبری که چهره‌ای علمی و اجرایی است، مدیریت این شرکت را به دست گرفت. 

شرکت تهیه و تولید مواد معدنی شرق، پروژه احداث کارخانه کنسانتره فولاد خراسان را بر عهده دارد. 

سرپرست جدید شرکت تهیه و تولید مواد معدنی شرق، دانش‌ آموخته دکتری تخصصی مهندسی شیمی است و علاوه بر سوابق علمی گوناگون در حوزه تدریس، تحقیق و انتشار مقالات معتبر علمی، عضویت در هیأت مدیره چندین شرکت بزرگ تولیدی و صنعتی را نیز در کارنامه دارد.

اکبری، پیش از این عضو هیات مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس بوده و علاوه‌ بر آن، سمت‌هایی همچون عضویت در هیات مدیره هلدینگ بهامین وابسته به بنیاد برکت، شرکت فنی مهندسی لبان محاسبان، شرکت تولید لوله‌های کربنی و نیز مدیریت توسعه در شرکت‌های صنعتی دریایی ایران (خصدرا) و شرکت نفت پتروگهر را در پیشینه کاری خود دارد.

روابط عمومی شرکت فولاد خراسان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: