پیام تبریک مدیر عامل فولاد مبارکه بمناسبت انتصاب مهندس وجیه الله جعفری بعنوان رییس هیات عامل ایمیدرو

پیام تبریک مدیر عامل فولاد مبارکه بمناسبت انتصاب مهندس وجیه الله جعفری بعنوان رییس هیات عامل ایمیدرو
کدخبر : 536639

به گزارش شما و اقتصاد: سازمان ایمیدرو از ابتدای شکل گیری تاکنون به عنوان بازوی اجرایی دولت در بخش معدن و صنایع معدنی سهم و نقشی بی بدیل در تولید ناخالص داخلی کشور عزیزمان ایفا نموده است.

به گزارش شما و اقتصاد: متن پیام مهندس عظیمیان به شرح زیر است: 

جناب آقای مهندس جعفری

معاون محترم وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو

سازمان ایمیدرو از ابتدای شکل گیری تاکنون به عنوان بازوی اجرایی دولت در بخش معدن و صنایع معدنی سهم و نقشی بی بدیل در تولید ناخالص داخلی کشور عزیزمان ایفا نموده است.

مقام معظم رهبری همواره با تاکید بر لزوم جایگزینی اتکا بر نفت در اقتصاد؛ معادن ارزشمند کشور را یکی از بهترین انتخاب ها برای این هدف مهم اقتصادی عنوان و بر پرهیز از خام فروشی در این بخش تاکید نموده اند.

دانش و سوابق جنابعالی به عنوان مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و همچنین تجربیاتی که طی سه دهه فعالیت در عرصه‌های مختلف وزارت صنعت، معدن و تجارت کسب نموده اید بسیار ارزشمند و راهگشاست.

اینجانب با تبریک انتصاب شایسته جنابعالی به سمت معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو؛ آرزومندم با عنایت خداوند متعال همراه با همت و شجاعت که دو ویژگی مهم مسئولان در جنگ اقتصادی کنونی به شمار می رود، موجب ارتقای هر چه بیشتر در استفاده از ذخایر معدنی و کمک به توسعه صادرات غیر نفتی کشور گردید.

حمیدرضا عظیمیان

مدیرعامل فولادمبارکه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: