مجتمع فولاد بافق به جمع تولیدکنندگان معدود گردهای صنعتی CK۴۵ پیوست/ گام بلند مجتمع فولاد بافق در مسیر رفع نیاز صنعت پیچ و مهره کشور

مجتمع فولاد بافق به جمع تولیدکنندگان معدود گردهای صنعتی CK45 پیوست/ گام بلند مجتمع فولاد بافق در مسیر رفع نیاز صنعت پیچ و مهره کشور
کدخبر : 536731

به گزارش شما و اقتصاد: مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق در راستای تحقق نیاز کشور با تولید گردهای فولادی CK45 در سال جهش تولید گامی بلند برداشت.

به گزارش شما و اقتصاد: مدیر بهره برداری مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق از گام رو به جلوی این شرکت در صنعت فولاد خبر داد و گفت: توانستیم در سال جهش تولید با احساس مسئولیت در راستای تحقق نیاز کشور، طیف گسترده ای از گردهای صنعتی CK۴۵ را تولید کنیم.

عباس عظمتی با بیان اینکه صنایع مصرف کننده این فولاد، به ویژه صنعت پیچ و مهره کشور از کمبود مواد اولیه رنج می برند، اظهارکرد: افزایش تولید فولاد صنعتی CK۴۵ بر اساس استانداردهای بین المللی در این مجتمع، نیاز بسیاری از کارخانجات را به این محصول تأمین می کند.

وی افزود: گرد CK۴۵ یکی از پرمصرف ترین انواع فولادهای صنعتی با قابلیت ماشینکاری و مقاومت کششی بالا است.

عظمتی به تولید گردهای صنعتی CK۴۵ در تعداد محدودی از کارخانجات فولاد کشور اشاره کرد و گفت: این محصول در ساخت قطعات اتومبیل، موتورها، پیچ و مهره، ابزارهای صنایع کشاورزی، شافت ها، ابزارهای دستی، چرخدنده های کوچک و ... کاربرد گسترده ای دارد.

19-36-30-00

شایان ذکر است مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق در حال حاضر افزون بر تولید گرد آلیاژ صنعتی، محصولات ساختمانی خود را در گریدهای A3 و A4 از سایز 8 تا40 ضمن تأمین بازار داخل، به کشورهای همسایه هم صادر می کند.

روابط عمومی آهن و فولاد بافق

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: