در ۸ ماهه نخست ۹۹ صورت گرفت:

انعقاد ۲۶ میلیارد ریال قرارداد پژوهشی ایمپاسکو با دانشگاه های کشور

 انعقاد ۲۶ میلیارد ریال قرارداد پژوهشی ایمپاسکو با دانشگاه های کشور
کدخبر : 536807

به گزارش شما و اقتصاد: در ۸ ماهه نخست سال ۹۹ بالغ بر ۹ قرارداد پژوهشی به مبلغ ۲۶ میلیارد ریال با دانشگاه های کشور منعقد شده است.

به گزارش شما و اقتصاد: در ۸ ماهه نخست سال ۹۹ تعداد ۲۸ عنوان پژوهشی و بیش از ۵۰ پروپوزال در واحد پژوهش و کمیته های فنی طرح های تحقیقاتی ایمپاسکو بررسی شده است.

در راستای نقشه راه پژوهش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در موضوع توسعه محصولات جدید با ارزش افزوده بالا، گزارشات اولیه در خصوص بیسموت، تنگستن و لیتیم تهیه و ارائه شده است.

درنیمه نخست سال جاری فراخوان ۸ عنوان تحقیقاتی در سامانه سامانه اجرایی تقاضا و عرضه پژوهش و فناوری (ساتع) انجام شده که تاکنون در مورد ۵ عنوان با توجه به پروپوزال های دریافت شده، تصمیم گیری صورت گرفته، همچنین در این مدت ۶ عنوان پایان نامه دانشجویی نیز در سامانه ساتع فراخوان شده است.

این گزارش حاکیست ۲ تفاهم نامه جدید با دانشگاه و سازمان های پژوهشی نیز منعقد شده که با این حساب تعداد تفاهم نامه های مربوط به واحد پژوهش بالغ بر  ۱۶ تفاهم نامه می باشد.

بر اساس این گزارش از شاخص ترین دستاورد های طرح های پژوهشی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران می توان به اجرای صنعتی بایواکسیداسیون هیپ در معدن طلای موته با هدف رفع مشکل کانسار طلای مقاوم پس از طی مراحل آزمایشگاهی اشاره کرد و همچنین فعالیت پژوهشی و آزمایشگاهی در مورد جایگزینی مواد گرافنی (آیروگرافن) به جای کربن فعال در فرآیند مجتمع طلای موته (همگام با جهان به عنوان یکی از تکنولوژی های نوین) که با توجه به  نتایج مثبت به دست آمده به زودی آزمایش های مرحله نیمه صنعتی در جهت بهینه سازی عملکرد، در محل معدن آغاز می شود و اجرایی شدن این دو پروژه تحول مهمی در صنعت طلای کشور خواهد بود.

روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: