در راستای مسئولیت های اجتماعی صورت گرفت؛

کمک ۵ میلیارد تومانی گهرزمین به مراکز درمانی و امدادی

کمک ۵ میلیارد تومانی گهرزمین به مراکز درمانی و امدادی
کدخبر : 537075

به گزارش شما و اقتصاد: در ادامه اقدامات حمایتی و در راستای فعالیت های اجتماعی از سوی شرکت گهرزمین به حوزه امداد و درمان شهرستان مبلغ ۵ میلیارد تومان کمک شد.

به گزارش شما و اقتصاد:  

در ادامه اقدامات حمایتی و در راستای فعالیت های اجتماعی از سوی شرکت گهرزمین به حوزه امداد و درمان شهرستان مبلغ ۵ میلیارد تومان کمک شد.

از این مبلغ ۲/۵ میلیارد تومان به کمیته امداد امام خمینی برای حمایت از مددجویان این مرکز در این شرایط درنظر گرفته شد و ۲/۵ میلیارد تومان نیز به دانشکده علوم پزشکی سیرجان برای خرید تجهیزات و نیازهای بیمارستانی تحویل شد.

همچنین پیش از این نیز همزمان با شیوع کرونا، از سوی شرکت گهرزمین اقدامات حمایتی دیگری نیز به مراکز درمانی و بهداشتی صورت گرفته است. شرکت سنگ آهن گهرزمین همچنان آمادگی دارد در این راستا و برای رفاه حال مردم سیرجان هر گونه حمایت لازم را به عمل آورد.

• تقدیر دانشکده علوم پزشکی از گهرزمین

در همین رابطه دکتر موسی نصرالله پور قائم مقام دانشکده علوم پزشکی ضمن تقدیر از شرکت سنگ آهن گهر زمین بخاطر اقدامات حمایتی این شرکت از گذشته تاکنون اظهار داشت: با مبلغ اهدایی گهرزمین یک دستگاه " Real time PCR " برای آزمایشگاه کرونا و یک دستگاه ارتروسکوپ "Arthroscope" برای اتاق عمل بیمارستان امام رضا(ع) جمعا به ارزش ۲۵ میلیارد ریال خریداری شد که جا دارد از طرف خودم و سایر مسئولان دانشکده و بیمارستان از این اقدام انسان دوستانه این شرکت تشکر کنم.

وی افزود: دستگاه ویژه آزمایش کرونا یکی از تجهیزات پیشرفته پزشکی برای آزمایش این ویروس هست و ارتوروسکوپ نیز دستگاهی است که درون مفاصل را در برابر دیدگان پزشک متخصص جراح قرار می‌دهد و از کشفیات قابل توجه پزشکی در این رابطه می باشد. در روش‌ نوین درمان مفاصل با دستگاه ارتروسکوپ، جراح با چشم خود درون مفصل فرد آسیب دیده را می‌بیند و آسیب‌های آن را تشخیص داده و به ترمیم آن می‌پردازد.

قائم مقام دانشکده پزشکی سیرجان همچنین گفت: بر اساس تفاهم نامه قبلی برای ساخت پردیس علوم پزشکی که با پیگیری نماینده محترم و موافقت و حمایت هیات مدیره محترم گهرزمین محقق شده است مقرر شد شرکت گهرزمین با اختصاص ۲۰ میلیارد تومان در این زمینه همراهی کند.

وی گفت: در این رابطه زمین محل احداث پردیس مشخص شده است و ان شاءالله به زودی در جلساتی با مدیران محترم این شرکت اقدامات بعدی برای احداث ساختمان اداری و آموزشی دانشکده انجام خواهد شد.

روابط عمومی شرکت گهر زمین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: