مدیر کارخانه گندله سه چاهون:

فروش و ارسال اولین محصول گندله سه چاهون بافق به اصفهان

فروش و ارسال اولین محصول گندله سه چاهون بافق به اصفهان
کدخبر : 537486

به گزارش شما و اقتصاد: ایرج آقاجانی با اعلام اینکه کارخانه گندله سه چاهون پس از توقف و بررسی مشکلات جزئی موجود، مجدد کوره آن راه اندازی شده و برای اجرای طرح پرفورمنس و تحویل از پیمانکار آماده می شود.

به گزارش شما و اقتصاد:  ایرج آقاجانی مدیر کارخانه  گندله سازی سه چاهون در گفتگو با خبرنگار مرکز اطلاع رسانی از شروع راه اندازی موفقیت آمیز مرحله دوم کوره گندله سه چاهون خبر داد و گفت: در راستای راه اندازی مجدد کوره کارخانه ۵ میلیون تنی گندله سازی سه چاهون پس از توقف کوتاه و بررسی مشکلات موجود روز گذشته مجدد تجهیزات فرایندتولیدگندله شروع به کار کرد.

آقاجانی اظهار داشت: از آنجایی که طرح پرفورمنس بزودی انجام می شود و دو شرکت پیمانکارسازه های صنعتی آذران و بخش اصلی کارخانه که به عهده شرکت پیمانکاری فکور صنعت تهران با مجموعه تیم راه اندازی زیر مجموعه آنها و با نظارت مشاور مبتکران شهرصنعت است باید با رفع مشکلات و موانع پروژه، طرح پرفورمنس را اجرا و پروژه را تحویل شرکت سنگ آهن مرکزی دهند.

وی افزود: علیرغم تحریم و عدم حضور سوپر وایزرهای تامین کننده تجهیزات و بحث کرونا،در همین مدت کوتاه حدود۷۰هزارتن محصول در محل دپو شده است و با توجه به آنکه محصول پر مشتری می باشد ۵۰ هزار تن آن توسط یکی شرکتهای فولادی اصفهان خریداری و در چند روز آینده بارگیری و ارسال می شود.

مدیر کارخانه  گندله سازی سه چاهون اظهار داشت: این امر تحول بزرگی را در شهرستان،استان و کشور ایجاد خواهد کرد و امیدواریم با مساعدت و همراهی همه جانبه بتوانیم به هدف اصلی پروژه دست یابیم.

روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: