متخصصان ذوب آهن اصفهان توانایی ساخت و راه اندازی کوره بلند را دارند

متخصصان ذوب آهن اصفهان توانایی ساخت و راه اندازی کوره بلند را دارند
کدخبر : 537676

به گزارش شما و اقتصاد: آیین آغاز فرایند دمش هوای گرم به کوره بلند شماره یک با حضور مهرداد توالائیان معاون بهره برداری ، محمد جعفر صالحی معاون خرید، کاظم تدین مدیر کوره بلند و تعدادی از مدیران شرکت دهم دی ماه آغاز گردید.

به گزارش شما و اقتصاد: معاون بهره برداری ضمن قدر دانی از تمامی تلاشگران شرکت که در بازسازی و نوسازی کوره بلند شماره یک تلاش نمودند گفت : این کوره که بعد از ۵ سال توقف راه اندازی خواهد شد، اولین کوره بلند ذوب آهن اصفهان با ظرفیت یک هزار متر مکعب و ظرفیت اسمی هشتصد هزار تن در سال می باشد که می تواند بهره وری در ذوب آهن را افزایش دهد .

وی خاطرنشان ساخت : برنامه پیش بینی شده سال  ۱۴۰۰  کوره شماره یک ، تولید سالیانه ۶۰۰ هزار تن چدن است که این مقدار به ظرفیت کوره های دو و سه اضافه خواهد شد .

تولائیان با اشاره به اینکه امید است ظرف ۴۸ ساعت آینده به تولید آزمایشی چدن از این کوره برسیم گفت : در صورت تامین مواد اولیه این کوره با ظرفیت اسمی خود به تولید ادامه خواهد داد . وی افزود : با تغییراتی که در فرایند بازسازی و نوسازی کوره داده ایم کیفیت تولید افزایش خواهد یافت .

وی با اشاره به اینکه متخصصان ذوب آهن اصفهان توانایی ساخت و راه اندازی کوره بلند مطابق با دانش روز را دارند ، گفت : در این پروژه ، طراحی ، اتوماسیون در بحث کنترل ها و تغییرات در بارگیری کوره بلند از قبیل سرند مواد از تجهیزات جدید استفاده شده است . ضمن اینکه این تجهیزات توسط تلاشگران ذوب آهن بومی سازی و نصب شده است.

روابط عمومی ذوب آهن اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: