معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در جلسه کارگروه توسعه صادرات تأکید کرد:

تأمین زیرساخت‌های صادرات بخش کشاورزی

تأمین زیرساخت‌های صادرات بخش کشاورزی
کدخبر : 537711

به گزارش شما و اقتصاد: معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران بر تأمین زیرساخت‌های موردنیاز صادرات بخش کشاورزی به ویژه امکانات لجستیکی و نگهداری و حمل محصولات فسادپذیر کشاورزی تأکید کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: حمید زادبوم در سی و هشتمین جلسه کارگروه توسعه صادرات با بررسی پیشنهادات وزارت جهاد کشاورزی در خصوص توسعه صادرات محصولات کشاورزی گفت: ضعف ناوگان یخچال‌های حمل محموله‌های صادراتی محصولات کشاورزی از مهم‌ترین چالش‌های سر راه صادرات است.
دبیر شورای‌عالی توسعه صادرات غیرنفتی آموزش تجار و صادرکنندگان در بخش کشاورزی را از مهم‌ترین الزامات توسعه کمی و کیفی صادرات محصولات کشاورزی عنوان کرد و گفت: بایستی اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف ایران و تشکل‌های مرتبط برنامه‌ریزی هدفمندتری را انجام دهند.

زادبوم افزود: با توجه به سوابق اقدامات و تصمیماتی که در جلسات قبل شورای‌عالی صادرات و کارگروه توسعه صادرات در خصوص توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی وجود دارد، کماکان دبیرخانه شورای‌عالی صادرات به عنوان رکن هماهنگی فرابخشی در حوزه‌ صادرات غیرنفتی کشور آماده طرح و بررسی پیشنهادات دستگاه‌‌های اجرایی و بخش خصوصی در جلسات کارشناسی و نشست‌های اصلی شورای‌عالی صادرات است.

روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: