مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر:

رسالتی که حاج قاسم بر دوشمان گذاشت را فراموش نمی کنیم

رسالتی  که حاج قاسم  بر دوشمان گذاشت  را فراموش نمی کنیم
کدخبر : 537713

به گزارش شما و اقتصاد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت جهانی و بین‌المللی بود، شخصیتی که شاید خیلی‌ها تازه بعد از شهادتش او را شناختند و فهمیدند که کشور ایران و به‌طور کل جهان اسلام چه بزرگمردی را از دست داده است.

به گزارش شما و اقتصاد: محمد ایرانمنش: 

درباره خصوصیات شخصیتی حاج قاسم تابحال سخنان و حرف های زیادی گفته شده است اما شاید بتوان گفت مهم‌ترین ویژگی شخصیتی ایشان این بود که همه کارهایش در جهت جلب رضایت خدا و اهل‌بیت (ع) بود به‌طوریکه در اوج تواضع، نیت و هدفش الهی و برای رضای خدا بود و تنها به کار کردن برای خدا اعتقاد داشت.

شاید اگر این تواضع و نیت‌های الهی و تلاش برای کسب رضایت خداوند و اهل‌بیت (ع) نبود او همیشه در میدان‌های نبرد و در مقابل دشمنان اسلام و ایران، این همه پیروزی و موفقیت کسب نمی‌کرد.

خداوند همیشه همراه حاج قاسم بود و دست او را می‌گرفت و اهل‌بیت (ع) هم همیشه در همه میدان‌های نبرد دعاگو و پشتیبان او بودند، چه در دفاع مقدس، چه در تامین امنیت مناطق مختلف مرزی کشور و چه زمانی که در نیروی قدس به مبارزه با تکفیری‌ها و داعشی ها در عراق و سوریه و سایر بلاد اسلامی می‌پرداخت.
خدا و اهل‌بیت (ع) هیچ‌گاه حاج قاسم را تنها نگذاشتند و حتی بعد از شهادتش او را به بهترین شکل تشییع و بدرقه کردند، به‌طوریکه در جهان اسلام کسی را سراغ نداریم که اهل‌بیت (ع) اینگونه از کربلا و نجف و کاظمین تا مشهد و قم او را تشییع و بدرقه کرده باشند.

حاج قاسم اگرچه ملیتی ایرانی داشت و برای وطنش و هم‌میهنانش جانفشانی ها و ازخودگذشتگی های بسیاری کرد اما او سردار اسلام و جبهه مقاومت در سراسر دنیا بود نه تنها ایران و همیشه سعی کرد به یاری مظلومین بشتابد و به همین خاطر هم بود که دیدیم پس از شهادتش نه تنها مردم ایران بلکه در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، افغانستان و پاکستان مردم برای او سوختند و اشک ریختند.

مهم‌ترین رسالتی که امروز و بعد از رفتن حاج قاسم بر دوش ما هست پاسداری از آرمان‌ها و تلاش برای دستیابی به اهداف اوست. نباید فراموش کنیم که مهم‌ترین آرمان و هدف حاج قاسم آزادی قدس شریف بود.

به یاری خداوند در آینده‌ای نه چندان دور، قدس آزاد خواهد گشت. خون حاج قاسم ها پایمال نخواهد شد و هدف والایشان بالاخره ثمره خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: