پیام مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در نخستین سالگرد سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی

قاتلان شهید عزیز ما از فهم عمق معنای شهادت ناتواناند

قاتلان شهید عزیز ما از فهم عمق معنای شهادت ناتواناند
کدخبر : 537769

به گزارش شما و اقتصاد: یک سال از وداع باشکوه ملت قهرمان ایران با سردار بی بدیل دل ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گذشته و در این یک سال، یاد و نام تابناک «حاج قاسم» بیش از پیش زمزمه لب ها و انیس خاطر مردم این سرزمین بوده است و یاد این شخصیت کم نظیر که در برابر دشمن همهی جسم و جانش طنین آهنین مبارزه بود و برای مردم میهن خویش و توده های مظلوم منطقه، وجودش قلبی وسیع و چتری سرشار از عطوفت بود، زندهتر از ایام حیات اوست.

به گزارش شما و اقتصاد:  یک سال قبل در چنین روزی، ارتش تروریست ایالات متحده فرزند برومند ایران و اسلام و مرد جبهه های خطیر و حساس خاورمیانه را در اقدامی شوم و کوردلانه به آرزوی حقیقی همه مجاهدان راه حق، یعنی شهادت در راه خدا واصل کرد تا خیال خام تضعیف جبهه مقاومت را تعبیر کند. اندیشه شومی که هرگز محقق نخواهد شد چرا که قاتلان شهید عزیز ما از فهم معنای شهادت و عمق آن، که دمیدن روح تازه در کالبد جهاد و مقاومت است، همواره ناتوان بوده و هستند.

امروز ما فرزندان حاج قاسم، استوارتر از پیش و مصمم تر از همیشه در راهی که شهادت نورانی او برای مان روشن ساخته است، گام می سپاریم و با تلاش برای ساختن ایرانی آباد در سایه امنیتی که خون شهیدان نازنین مان فراهم ساخته، می کوشیم تا دین خود را به آن آزادگان وارسته به ویژه سردار دل ها، حاج قاسم عزیز ادا نماییم.

کسری غفوری

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: