برگزاری اولین نمایشگاه مجازی اختصاصی صادرات کالای ساخت ایران به عراق

برگزاری اولین نمایشگاه مجازی اختصاصی صادرات کالای ساخت ایران به عراق
کدخبر : 537892

به گزارش شما و اقتصاد: مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری اولین نمایشگاه مجازی اختصاصی صادرات کالای ساخت ایران به عراق از 13 تا 19 بهمن سال جاری خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد:  فرزاد پیلتن با بیان این خبر گفت: در چارچوب برنامه‌های سازمان توسعه تجارت ایران در سال ۱۳۹۹ در زمینه توسعه صادرات به کشورهای همسایه از طریق برگزاری نمایشگاه‌های معرفی کالا و محصولات ایرانی با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی، این نمایشگاه از ۱۳ لغایت ۱۹بهمن‌ماه سال جاری توسط شرکت مجری خدمات نمایشگاهی پارس رستاک و تحت نظارت دفتر عربی آفریقایی سازمان توسعه تجارت برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه مجازی دارای مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران است و موضوع فعالیت آن لوازم و تجهیزات ساختمان، مواد شوینده و بهداشتی، دارو و تجهیزات پزشکی، مبلمان و دکوراسیون خانه و آشپزخانه، مواد غذایی و صنایع مرتبط، انواع ماشین‌آلات، پلاستیک و صنایع وابسته، کلیه صنایع مورد نیاز عراق و توریسم سلامت بوده و مشارکت‌کنندگان در آن از تسهیلات حمایتی سازمان توسعه تجارت ایران برخوردار خواهند بود.

مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: این نمایشگاه به صورت دو بعدی برگزار و مشارکت‌کنندگان امکان بارگذاری اطلاعات شرکت خود، نمایش محصولات، پخش تیزر و بروشور را در سامانه آن خواهند داشت.

پیلتن گفت: همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند بعد از مشاهده اطلاعات مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه که شامل بروشورهای دوزبانه (فارسی و عربی)، تماشای تیزر با زیرنویس انگلیسی با غرفه‌دار از طریق فضای وب تماس گرفته و مذاکره کنند.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه نفوذ شبکه‌های اجتماعی و اینترنت در کشور عراق و به ویژه اقلیم کردستان بسیار بالاست، امید است که برگزاری این نمایشگاه مجازی بتواند فرصت مناسب و کم‌هزینه‌ای برای معرفی بیشتر محصولات کشور به بازار عراق و برقراری ارتباط میان شرکت‌های ایرانی و تجار عراقی فراهم کند.

گفتنی است، علاقه‌مندان جهت مشارکت در نمایشگاه مجازی اختصاصی صادرات کالای ساخت ایران به عراق می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، با مراجعه به پورتال سازمان توسعه تجارت ایران از طریق فراخوان این رویداد با شرکت مجری تماس حاصل کنند.

روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: