مدیرعامل صدر تامین در پیامی کسب مدال افتخار ملی صادرات به ذوب آهن را تبریک گفت

مدیرعامل صدر تامین در پیامی کسب مدال افتخار ملی صادرات به ذوب آهن را تبریک گفت
کدخبر : 538141

​غلام رضا سلیمانی، مدیرعامل صدر تامین گفت: کسب "مدال افتخار ملی صادرات" ما را بر آن داشت تا بیش از هر زمان دیگر به داشتن شرکت ذوب آهن اصفهان در مجموعه افتخار کنیم و با برنامه ریزی های دقیق این عزیزان را در راستای خدمت به میهن عزیزمان یاری رسانیم.

به گزارش شما و اقتصاد ، متن کامل این پیام به شرح ذیل است؛

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

برادر ارجمند جناب آقای مهندس منصور یزدی زاده

مدیرعامل محترم شرکت ذوب آهن اصفهان

سلام علیکم؛

خبر خوشی امروز از سوی رسانه های کشور مخابره شد؛ مدال افتخار ملی صادرات به ذوب‌آهن اصفهان رسید. در آیین تجلیل از صادرکنندگان کشوری، ذوب آهن اصفهان به عنوان تنها مدال آور ملی صادرکنندگان سال ۱۳۹۹ (بالاترین نشان صادرات کشور) انتخاب و منصور یزدی زاده مدیرعامل این شرکت، لوح و تندیس ویژه این مراسم را از اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت معدن و تجارت 22 دی ماه در اتاق بازرگانی صنایع و معادن کشاورزی ایران دریافت کرد. خبر فوق ما را بر آن داشت تا بیش از هر زمان دیگر به داشتن شرکت ذوب آهن اصفهان در مجموعه افتخار کنیم و با برنامه ریزی های دقیق این عزیزان را در راستای خدمت به میهن عزیزمان یاری رسانیم.

 

اینجانب به عنوان عضوی از این خانواده بزرگ صدر تامین کسب "مدال افتخار ملی صادرات" را به شما و همکارانمان در شرکت ذوب آهن اصفهان صمیمانه تبریک می گویم و برای شما عزیزان موفقیت و سلامتی خواهانم.

غلام رضا سلیمانی

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: